- Carmolimp rebranduiește hotelul Victory din Vama Veche în Plaja33 și pregătește investiții.
- Compania promovează sejururi mai lungi pe litoral, cu prețuri accesibile, scrie ZF.
- Cu 30+ ani experiență, Carmolimp livrează mâncare proaspătă pentru HoReCa.
Compania brașoveană Carmolimp, deținută de familia Șoneriu, cumpără hotelul Victory din Vama Veche și îl rebranduiește sub numele Plaja33. La parterul hotelului, deschide berăria „Poftă sau Foame”, ca parte din diversificarea ofertei de servicii HoReCa. Pentru anul viitor, compania anunță investiții în renovarea și modernizarea unității și vizează îmbunătățirea experienței turistice, scrie ZF.
Advertisment
Care e strategia turistică?
Valentin Șoneriu, Director General al Carmolimp, subliniază că scopul principal este satisfacerea nevoilor clienților, în special prin practici de tarifare corecte. El atrage atenția asupra deficitului turistic de aproximativ 5 miliarde de euro și consideră că, în lipsa unei strategii naționale eficiente de promovare a turismului, inițiativa privată trebuie să joace un rol activ în păstrarea turiștilor români în țară.
Care sunt tendințele din turismul românesc?
Carmolimp observă scăderea duratei medii a sejururilor în Vama Veche la doar 1-3 nopți, în contrast cu vacanțele externe ale românilor, unde durata ajunge la 5-7 nopți. Compania își propune să revigoreze conceptul de vacanță de o săptămână pe litoralul românesc și ofero un preț mediu de aproximativ 400 de lei pe noapte pentru un sejur de 6 nopți. Compania încurajează turismul și în timpul săptămânii, nu doar în weekend.
Titlurile zilei
Care sunt planurile de investiții pentru 2026?
Pentru anul următor, Carmolimp își propune să continue investițiile în hotelul Plaja33 și se concentrează pe renovarea camerelor și creșterea calității serviciilor, cu scopul de a atrage turiști interesați de sejururi mai lungi și condiții mai bune.
Cine sunt Carmolimp?
Fondată în 1993 în orașul Victoria din județul Brașov, Carmolimp este o companie românească de familie care activează de peste trei decenii în industria de procesare a cărnii. Cu o fabrică integrată de mâncare gătită, compania devine principalul furnizor de preparate proaspăt gătite, necongelate, pentru sectorul HoReCa din România. Valentin Șoneriu, reprezentantul celei de-a doua generații, se alătură afacerii în 2004 și contribuie la dezvoltarea continuă a businessului fondat de părinții săi.