• Chanel anunță un parteneriat cu MB&F și obține o participație de 25% din producătorul de ceasuri independent.
  • MB&F, fondat de Maximilian Büsser în 2005, proiectează ceasuri avangardiste și va continua să funcționeze independent.
  • Chanel a intrat în industria ceasurilor în 1987 și a investit în diverse companii de ceasuri și bijuterii.

Chanel decide să se implice mai mult în lumea haute horlogerie. Casa de modă franceză anunță joi un nou parteneriat cu MB&F. Termenii financiari ai acordului nu sunt dezvăluiți, dar Chanel obține o participație de 25% din producătorul de ceasuri independent, scrie Reuters.

MB&F, fondat de Maximilian Büsser în 2005, se specializează în proiectarea și fabricarea ceasurilor extrem de imaginative și complicate. Atelierul-boutique din Geneva colaborează frecvent cu artiști și designeri. MB&F, care înseamnă Maximilian Büsser și prietenii (&friends), se concentrează pe crearea de ceasuri avangardiste. Chanel speră că investiția va proteja creativitatea și expertiza MB&F.

Chanel a intrat în lumea ceasurilor acum aproape 40 de ani. A dezvăluit primul ceas în 1987 și a deschis un magazin dedicat ceasurilor pe Avenue Montaigne din Paris în același an. A achiziționat producătorul elvețian Châtelain în 1993 și a investit în Bell & Ross în 1998, Romain Gauthier în 2011 și F.P. Journe în 2018. Chanel a creat un ecosistem de producători de ceasuri și furnizori care rămân independenți.

Titlurile zilei

CUM SE MIȘCĂ BURSELE?
NETANYAHU ȚINE UN DISCURS ÎN CONGRESUL SUA
FLORIN TALPEȘ APARE LA NYSE ȘI NMS TV
FERRARI BAGĂ CRIPTO ÎN VITEZĂ
LOEWE FURĂ PRADA
ANAF ÎȘI FACE NORMA DE COLECTARE

MB&F va continua să funcționeze independent. Büsser păstrează majoritatea, cu o participație de 60%, iar partenerul său, Serge Kriknoc, deține 15%. Büsser va continua să conducă procesul de creație și gestionarea generală a MB&F. Echipa de conducere rămâne neschimbată. MB&F are două buticuri în Geneva și Dubai și patru magazine mai mici în Paris, Taipei, Singapore și Beverly Hills.