Ce urmează pentru berea Nemțeana? Leonard Mihoc, fondator, Bere Nemţeana: Cu siguranță, ziua de 1 Mai aduce un volum important pentru toți producătorii de bere

De 1 Mai, berea e la loc de cinste pentru majoritatea românilor, arată un studiu Reveal Marketing Research. 81% asociază berea cu sărbătoarea de 1 Mai. 52% consideră berea un element important în socializare și un simbol al atmosferei de sărbătoare. Șase din zece români cu vârsta între 35 și 44 de ani preferă să petreacă 1 Mai în familie sau cu prietenii. Iar 57% spun că este probabil să consume bere de 1 Mai. Dintre aceștia, 67% sunt bărbați și 47% sunt femei.

Antreprenorul Leonard Mihoc face business cu bere din 2012. A început cu o idee simplă: să facă o bere românească, curată, artizanală, fără artificii, spune el. Așa s-a născut Nemțeana, cu o investiție inițială de 300.000 de euro. În vara lui 2024 se extinde în HoReCa printr-o nouă unitate sub brandul Foom by Nemţeana la Roman. Iar în 2025 ajunge și în Bucureşti.

Ce spune Leonard Mihoc, fondator, Bere Nemţeana, pentru Aleph Business?

Ce impact are sărbătoarea de 1 Mai asupra vânzărilor și ce înseamnă concret berea pentru român?

„Are un impact destul de important, ținând cont că, în primul rând, ne ajută foarte mult vremea de afară. Și are un impact destul de important pentru că s-a format o tradiție în jurul datei de 1 Mai. Și, bineînțeles, toată lumea iese la băut bere și mâncat mici, bineînțeles. Cu siguranță, ziua de 1 Mai aduce un volum important pentru toți producătorii de bere. Asta observăm și la noi la fabrică, cât și la berărie. Ce pot să mai spun este faptul că observăm că din ce în ce mai mulți români caută berea artizanală. Noi, la Nemțeana, cum ai spus și adineauri, suntem consacrați pe berea clasică și observăm un impact mai mare în dreptul consumatorilor de bere”, spune el.

Ce urmează pentru Bere Nemţeana în 2025?

„Anul 2025 a început așa mai stângaci, dar forecast-ul pe care l-am făcut pentru acest an este unul pozitiv, optimist. Urmează să ne listăm încă într-un lanț de retail mare, încercăm o colaborare cu un distribuitor în diasporă, și aici mă refer la Italia și Spania, și, bineînțeles, prezența în cadrul unor evenimente de profil. Astăzi, Nemțeana sărbătorește 1 Mai la Foom și, odată cu asta, o să lansăm și o bere, un Indian Pale Lager, o bere de vară, o bere mai aromată, o bere care văd că este din cele ce mai preferată vara de consumatori”, adaugă el.

Exit mobile version