- Casablanca deschide primul magazin independent în Paris, scrie WWD.
- Brandul are clienți preponderent sub 32 de ani și vânzări în creștere.
- Urmează deschideri ale brandului în Beverly Hills, New York și Londra.
Casablanca deschide primul său magazin independent la 62 Rue du Faubourg Saint-Honoré, vizavi de ambasada britanică. Magazinul are o suprafață de aproximativ 5.000 de metri pătrați, dispusă pe trei niveluri, scrie WWD.
Advertisment

Printre vecinii din zonă se numără Comme des Garçons și Hermès. Spațiul include un element central sub forma unui teren de tenis decorativ, realizat din marmură, catifea și lemn lăcuit, inspirat de arhitectul Carlo Scarpa. Designul interior îmbină influențe din Grecia antică, Japonia, și cinematografia SF, alături de elemente arhitecturale pariziene.

Care e profilul brandului?
Casablanca este fondat în 2018 și se adresează în principal publicului sub 32 de ani, care reprezintă aproximativ 85% din clientelă. Brandul este perceput că aparține Generației Z și este asociat cu o comunitate diversă.
Titlurile zilei
Care sunt rezultatele financiare?
În 2024, Casablanca înregistrează vânzări de peste 50 de milioane de dolari, cu estimări de a depăși 70 de milioane în 2025. Vânzările din comerțul electronic cresc semnificativ.
Produsele cel mai bine vândute sunt cămășile de mătase (aproximativ 1.000 de dolari), tricourile (în jur de 300 de dolari), costumele de baie și îmbrăcămintea de plajă.
Urmează să fie introduse categorii noi precum genți și pantofi.
Care sunt planurile de extindere?
Casablanca va deschide în august un magazin în Beverly Hills și are în plan noi locații în orașe precum New York, Miami, Londra, Milano și Dubai.
Brandul continuă și activitatea de distribuție en gros și are circa 300 de parteneri la nivel global, printre care Selfridges, Harrods, Galeries Lafayette și Saks.
Care e structura companiei?
Frederick Lukoff preia conducerea Casablanca în urmă cu doi ani. Înainte, ocupă funcții de management la Stella McCartney, Scotch & Soda, Lanvin, Paco Rabanne și Courrèges. De la venirea sa, numărul angajaților crește de la 62 la peste 140 și reprezintă 45 de naționalități.
Cu cine colaborează Casablanca?
Casablanca colaborează cu Globe-Trotter, Bulgari, Caviar Kaspia și Coachella. Brandul câștigă Premiul LVMH și ajunge în finala pentru Premiul Internațional pentru Lună și Premiul de Modă ANDAM.