• Brandurile vor adopta masiv NFT-urile în 2023, arată o analiză Vis
  • Digitalizarea este principala direcție a anului viitor
  • De asta vor profita și scammerii, care se adaptează

Top 5 tendințe pentru 2023, de la Visa.

  1. Unu. Se întorc vacanțele.
  2. Doi. Consumatorii adoptă un comportament sustenabil.
  3. Trei. Plățile B2B se digitalizează.
  4. Patru. Iarna cripto nu îngheață toată industria, ci doar proiectele nesustenabile. Ceilalți se dezvoltă. Iar brandurile profită de tehnologia NFT pentru a dezvolta noi experiențe digitale.
  5. Cinci. Reversul. Și scammerii se digitalizează.

Ce mesaj transmite Visa, liderul sectorului mondial de plăți? Am discutat subiectul cu Endi Ungureanu, co-fondator Metaventis.

“E o știre importantă pentru industrie, e una dintre acele știri care contează și se adună în cele din urmă. De ce e important? Pentru că vorbim de o companie care face legătura între companii și brand-uri și consumatori din peste 200 de țări. Au peste 20.000 de angajați. Și vorbim de liderul global în ceea ce privește plățile, vorbim de peste 2 miliarde de carduri emise de către Visa. Iar asta trebuie să ne dea o încredere, așa cum spunem noi, nu în ceva parțial, ci în industrie în general.”, a declarat Endi Ungureanu, co-fondator Metaventis.

Titlurile zilei

POATE A.I. SĂ CREASCĂ PRODUCTIVITATEA COMPANIILOR?
CE-L REȚINE PE ANTREPRENORUL ROMÂN?
NVIDIA RAPORTEAZĂ PESTE AȘTEPTĂRI
BITCOIN E LA ALL TIME HIGH
CHATBOT-UL DĂ LECȚII MEDICILOR
DOJ CERE SEPARAREA CHROME DE GOOGLE