- Brandurile vor adopta masiv NFT-urile în 2023, arată o analiză Vis
- Digitalizarea este principala direcție a anului viitor
- De asta vor profita și scammerii, care se adaptează
Top 5 tendințe pentru 2023, de la Visa.
Advertisment
- Unu. Se întorc vacanțele.
- Doi. Consumatorii adoptă un comportament sustenabil.
- Trei. Plățile B2B se digitalizează.
- Patru. Iarna cripto nu îngheață toată industria, ci doar proiectele nesustenabile. Ceilalți se dezvoltă. Iar brandurile profită de tehnologia NFT pentru a dezvolta noi experiențe digitale.
- Cinci. Reversul. Și scammerii se digitalizează.
Ce mesaj transmite Visa, liderul sectorului mondial de plăți? Am discutat subiectul cu Endi Ungureanu, co-fondator Metaventis.
“E o știre importantă pentru industrie, e una dintre acele știri care contează și se adună în cele din urmă. De ce e important? Pentru că vorbim de o companie care face legătura între companii și brand-uri și consumatori din peste 200 de țări. Au peste 20.000 de angajați. Și vorbim de liderul global în ceea ce privește plățile, vorbim de peste 2 miliarde de carduri emise de către Visa. Iar asta trebuie să ne dea o încredere, așa cum spunem noi, nu în ceva parțial, ci în industrie în general.”, a declarat Endi Ungureanu, co-fondator Metaventis.