• Aliant își extinde portofoliul printr-un parteneriat cu inepro bv.
  • Aliant devine distribuitorul oficial al inepro bv în România.
  • Parteneriatul extinde portofoliul Aliant cu soluții RFID.
  • Aliant importă și distribuie în România cititoarele RFID.
  • Cititoarele RFID din seria Spider sunt deja utilizate în toată Europa.
  • Produsele inepro sunt utilizate în educație și mediul corporate.
  • Aliant are anul trecut o cifră de afaceri de 15 milioane de euro.
  • Aliant înregistrează în 2024 un avans de 30% al afacerilor.

Aliant devine distribuitor oficial în România al inepro bv, companie olandeză specializată în soluții RFID pentru identificare și autentificare.

Prin acest parteneriat, Aliant aduce pe piața locală cititoare RFID de ultimă generație, folosite pentru imprimare securizată și controlul accesului în diverse sectoare.

Inepro bv are peste 35 de ani experiență în proiectarea și producția de echipamente RFID modulare și versatile, utilizate deja în Europa în educație, companii și alte domenii.

Titlurile zilei

Averile miliardarilor cresc accelerat
CE URMEAZĂ PE BVB?
Memecoins exploatează tragedia lui Charlie Kirk
Aurul scade cu 0,5% la 3.671 dolari pe uncie
DRUID AI OBȚINE 32 MIL. DOLARI FINANȚARE

Aliant importă, instalează și asigură suport tehnic și garanție pentru echipamentele inepro în România.
Parteneriatul răspunde cererii crescute de soluții sigure de acces și autentificare, ajută organizațiile să își optimizeze operațiunile și reduce riscurile de securitate.

Ce spune Bogdan Ciubotaru, managing partner, Aliant?

„Pe termen scurt, aducem în România o tehnologie RFID avansată. E o tehnologie deja validată pe piețe mature și e o tehnologie pe care dorim să o integrăm în proiecte concrete de securitate și de transformare digitală. Practic, noi împreună cu inepro oferim soluții pentru două elemente cheie: identificare și acces securizat. Și creem astfel o punte între securitatea fizică și cea digitală. Aici putem să vorbim despre soluții pentru educație, logistică, printing, securizare, canale securizate, control acces. Putem adăuga și vending machines, smart lockere și există multe alte exemple. Și vrem ca acest gen de soluții de top să devină un standard, nu doar pentru companiile mari, dar și în sectorul de IMM.

Pe termen lung, obiectivul este să dezvoltăm o rețea de parteneri locali, care să poată să implementeze soluțiile în mod scalabil și, bineînțeles, să fie parte a unui ecosistem digital mai larg. Pentru Aliant, soluțiile de acest tip reprezintă o ancoră tehnologică în zona de securitate inteligentă. Securitatea este un subiect foarte sensibil astăzi. Sunt o serie de atacuri, sunt probleme majore pe care le generează. Și atunci, securitatea este și pentru noi un pilon important în strategia de creștere.

Cred că piața românească are nevoie de soluții simple, sigure și rapide pentru identificare și acces, în special în industrii unde securitatea și eficiența sunt critice. Parteneriatul cu inepro aduce echipamente RFID. Ele sunt compatibile inclusiv cu standarde de genul NFC sau Bluetooth. Sunt echipamente foarte moderne, funcționează ușor cu sistemele existente, sunt ușor de integrat, fie că vorbim de proiecte mari sau de dimensiuni mai mici. Practic, deschidem ușa astfel încât firmele românești să beneficizeze de același tip de tehnologie care deja funcționează foarte bine pe piețele din vest. Asta înseamnă o aliniere la standarde europene și un avantaj competitiv atunci când vorbim despre digitalizarea proceselor interne.

Pentru Aliant, 2025 este despre creștere sustenabilă și adaptare rapidă la schimbările pe care încercăm să le anticipăm. Vom continua să consolidăm parteneriate strategice, ca cel pe care îl avem acum anunțat cu inepro. În același timp, vrem să creștem și capacitatea noastră de livrare prin oameni, tehnologii de automatizare și produse proprii. În acest moment, avem un ecosistem de soluții care se completează foarte bine. De la printing, document management, securitate până la soluții de business și de productivitate în business – ERP, CRM, ticketing sau hyper automation, unde folosim tehnologii precum RPA, low-code, agentic AI și așa mai departe.

Clienții noștri sunt parte din acest ecosistem. Ei pot să evolueze în funcție de nevoile pe care le au, pot să scaleze foarte rapid și cred că găsesc în noi un partener flexibil care îi ajută să crească. Dacă vorbim de provocări, cred că provocarea cea mai mare este legată de ritmul cu care tehnologia se schimbă, în special dacă ne uităm în zona de artificial intelligence. Ca atare, și așteptările clienților suferă modificări. Și tocmai de aceea, în strategia noastră, un punct key este să investim în tehnologie și în know-how.

Iar, legat de oportunități, cred că local aici, piața românească are un apetit din ce în ce mai mare pentru soluții integrate. Nu doar hardware sau software, ci soluții care livrează valoare și, foarte important, care rezolvă probleme concrete. Iar aici suntem bine poziționați, pentru că avem un portofoliu extins, avem soluții foarte capabile și putem să le executăm foarte bine”, spune el.