Retailerii și companiile de curierat se pregătesc sau au început deja cea mai mare campanie de promoții din an – Black Friday. Când, de regulă, volumele cresc cu câteva zeci de procente față de o perioadă normal.

2022 vine cu un context macro atipic: creștere puternică a prețurilor, adică o scădere de consum; tensiuni în zona de logistică, criza din energie. În România, Flanco, Altex şi Media Galaxy au dat deja startul campaniilor de Black Friday. eMAG începe în 11 noiembrie.

Am discutat subiectul cu Stejara Pircan, vicepreședinte eMAG.

Titlurile zilei

CARE-I IMPACTUL ECONOMIC?
COPIII SEPHORA FAC DEZASTRU

“Ca de obicei, avem multe oferte pentru clienții noștri. În momentul de față suntem cu peste 1,5 milioane de produse deja pregătite cu prețuri foarte atractive pentru Black Friday și, ca în fiecare an, cu acele produse speciale – vorbim despre ceasuri, bijuterii, mașini – care vor fi și anul acesta în ofertă.”, a spus Stejara Pircan, vicepreședinte eMAG.