Retailerii și companiile de curierat se pregătesc sau au început deja cea mai mare campanie de promoții din an – Black Friday. Când, de regulă, volumele cresc cu câteva zeci de procente față de o perioadă normal.

2022 vine cu un context macro atipic: creștere puternică a prețurilor, adică o scădere de consum; tensiuni în zona de logistică, criza din energie. În România, Flanco, Altex şi Media Galaxy au dat deja startul campaniilor de Black Friday. eMAG începe în 11 noiembrie.

Am discutat subiectul cu Stejara Pircan, vicepreședinte eMAG.

Titlurile zilei

Moody’s schimbă perspectiva de rating a României de la stabilă la negativă
Aurul depășește 3.000 de dolari uncia
Salariul mediu net ajunge la 5328 lei în ianuarie
Ford Otosan Craiova începe livrarea primelor mașini electrice fabricate în România
Tesla este prinsă în focul războiului comercial
UiPath cumpără compania de A.I. Peak

“Ca de obicei, avem multe oferte pentru clienții noștri. În momentul de față suntem cu peste 1,5 milioane de produse deja pregătite cu prețuri foarte atractive pentru Black Friday și, ca în fiecare an, cu acele produse speciale – vorbim despre ceasuri, bijuterii, mașini – care vor fi și anul acesta în ofertă.”, a spus Stejara Pircan, vicepreședinte eMAG.