Auchan: România este un pol de stabilitate pentru grup şi continuăm investiţiile. Compania pariază pe investiţii în energie verde, în tehnologie şi în expansiune, în special pe formatele de discount şi proximitate în franciză

România reprezintă un pol de stabilitate pentru grupul Auchan, o piață cu rezultate constante pe termen lung. Această stabilitate permite retailerului să continue să investească semnificativ în regiune, cu un buget consistent alocat pentru acest scop, deși detaliile financiare nu sunt dezvăluite, scrie ZF.

Care sunt direcțiile de investiții ale Auchan în România?

Auchan se concentrează pe trei direcții principale de investiții în România:

Care sunt noile branduri și formate de magazin?

În acest an, Auchan continuă să investească în dezvoltarea unor noi formate și branduri. Două dintre acestea sunt:

Care e impactul internațional?

În prezent, Auchan operează o rețea de peste 460 de magazine în România, sub diverse formate. Succesul inițiativelor locale permite extinderea acestora la nivelul grupului internațional. Un exemplu notabil este implementarea conceptului ATAC în Polonia, unde anul trecut se deschid primele două magazine ATAC, dezvoltate de echipa din România.

Exit mobile version