• România este un pol de stabilitate pentru Auchan, cu investiții constante pe piața locală.
  • Auchan investește în energie verde, tehnologie și expansiune prin discount și francize, scrie ZF.
  • Rețeaua Auchan din România include 460+ magazine, iar conceptul ATAC se extinde internațional.

România reprezintă un pol de stabilitate pentru grupul Auchan, o piață cu rezultate constante pe termen lung. Această stabilitate permite retailerului să continue să investească semnificativ în regiune, cu un buget consistent alocat pentru acest scop, deși detaliile financiare nu sunt dezvăluite, scrie ZF.

Care sunt direcțiile de investiții ale Auchan în România?

Auchan se concentrează pe trei direcții principale de investiții în România:

  • Energia verde: Implementarea măsurilor pentru reducerea consumului de energie include tranziția la centrale pe CO2 și instalarea de panouri fotovoltaice.
  • Tehnologia și digitalizarea: Compania investește în infrastructura digitală și în dezvoltarea tehnologică, inclusiv în sistemele de reciclare a gazelor (SGR).
  • Expansiunea rețelei: Auchan se extinde pe piața locală, în special prin formatele de discount și proximitate, în cadrul unui plan care include dezvoltarea de francize.

Care sunt noile branduri și formate de magazin?

În acest an, Auchan continuă să investească în dezvoltarea unor noi formate și branduri. Două dintre acestea sunt:

Titlurile zilei

Averile miliardarilor cresc accelerat
CE URMEAZĂ PE BVB?
Memecoins exploatează tragedia lui Charlie Kirk
Aurul scade cu 0,5% la 3.671 dolari pe uncie
DRUID AI OBȚINE 32 MIL. DOLARI FINANȚARE
  • ATAC Hiper Discount: Magazine mari cu un profil de discount, care se extind.
  • Simply by Auchan: Magazine de proximitate moderne, dezvoltate în franciză.

Care e impactul internațional?

În prezent, Auchan operează o rețea de peste 460 de magazine în România, sub diverse formate. Succesul inițiativelor locale permite extinderea acestora la nivelul grupului internațional. Un exemplu notabil este implementarea conceptului ATAC în Polonia, unde anul trecut se deschid primele două magazine ATAC, dezvoltate de echipa din România.