- Neînțelegerile cu superiorii și teama de concediere domină fricile angajaților, arată un sondaj Bestjobs.
- Salariul „fantomă” și colegii „horror” se numără printre „coșmarurile” angajaților la locul de muncă.
- Costumațiile de Halloween preferate: „Echipa Burnout” și „Vrăjitorii cafeluțelor” domină alegerile angajaților.
Neînţelegerile cu şefii, teama de concediere şi creşterea volumului de muncă se numără printre cele mai mari frici şi „coşmaruri” ale angajaţilor, potrivit unui sondaj bestjobs realizat de Halloween.
Advertisment
Neînțelegerile cu șefii și teama de concediere sunt cele mai mari frici ale angajaților
Neînţelegerile cu superiorii (42%), urmate de teama de concediere (31%) şi de un volum mai mare de muncă (29%) sunt cele mai frecvente frici ale angajaţilor. Aceştia se simt, de asemenea, presaţi de obiective tot mai greu de atins (21%) şi de posibilitatea de a lucra în timpul sărbătorilor (20%), iar pentru 16% dintre respondenţi, tăierea salariului este o sursă semnificativă de îngrijorare.
Titlurile zilei
Pentru mulţi angajaţi, „coşmarurile” la job iau diverse forme, iar la vârful clasamentului se află un şef „de coşmar” (33%), urmat de colegii „horror” (28%), iar pentru 23% dintre respondenţi, salariul „fantomă” adaugă stres suplimentar.
Un program de lucru „înfiorător” este o altă provocare pentru 17% dintre angajaţi, însă 30% dintre participanţi declară că nu au parte de astfel de „coşmaruri” la locul de muncă.
Ce costumație aleg românii de Halloween?
Halloween-ul nu este o sărbătoare foarte populară în rândul companiilor româneşti, însă dacă ar putea alege o temă de costume pentru Halloween, preferinţele angajaţilor ar reflecta perfect atmosfera de la birou: 26% ar fi „Echipa Burnout”, în timp ce 23% ar opta pentru „Vrăjitorii cafeluţelor.” Aproximativ 14% ar alege să fie „Maniacii Multitasking-ului”, iar 12% ar reprezenta „Echipa Tech Troubles”. Alte opţiuni populare includ „Demonii Deadline-urilor” (10%), „Maratoniştii Pauzei de Masă” (10%), „Monştrii Şedinţelor” (8%) şi „Vampirii Corporatişti” (8%).