- Grupul Cris-Tim lansează Fortzoso, un brand de snacking proteic.
- Brandul combină proteine din trei surse: carne, lactate și plante.
- Fortzoso este dedicat generațiilor Z și Alpha.
- Produsul este gândit ca o platformă completă, nu doar ca o gustare.
- Divizia Cris-Tim Lactate lansează o gamă de băuturi ready-to-drink.
- Cris-Tim introduce și iaurturi de băut fără zahăr.
- Exporturile reprezintă circa 15% din cifra de afaceri a companiei.
- Grupul Cris-Tim a fost fondat de familia Timiș în urmă cu 3 decenii.
Grupul Cris-Tim vine cu Fortzoso, un brand nou de snacking proteic adresat exclusiv adolescenților. Ce are în compoziție? Proteină din trei surse – carne, lactate și surse vegetale. Este prima inițiativă de acest tip din România, care vizează un segment de consumatori: generațiile Z și Alpha.
Advertisment
Brandul include elemente de gamification, personaje-eroi reunite în „Patrula Fortzoso”, o platformă de joc interactiv și experiențe digitale, disponibile pe site-ul oficial.
Pe lângă lansarea Fortzoso, divizia de lactate Cris-Tim Lactate își extinde portofoliul printr-o serie de produse pe segmentul băuturilor pe bază de lapte și cafea.
Titlurile zilei
Caffee Late, Cafea cu Lapte și Cappuccino Cris-Tim se adresează consumatorilor activi, care caută combinații convenabile și sănătoase de energie și gust.
Ce spune Ana Maria Băjan, director de dezvoltare, Cris-Tim?
„Noi privim adolescenții mai mult din perspectiva contribuției pe care o vor avea la viitorul acestei țări, nu doar ca un strict segment de piață. Deci dacă ne dorim un viitor sănătos, trebuie să investim de astăzi în generația care vine și astfel Fortzoso a fost răspunsul Cris-Tim la nevoile reale ale adolescenților. Știm foarte bine că au un anumit stil de viață, preferă gustările și atunci ne-am gândit că este o oportunitate foarte bună de a le oferi gustări sănătoase și foarte important pentru adolescenți să fie gustări bogate în proteină de calitate.
Pentru că această proteină de calitate îi ajută să treacă mai ușor peste această perioadă a adolescenței și intenția este de a dezvolta cele șase forțe strict necesare a acestei generații. Forța musculară, cognitivă, imunitară, să aibă o structură puternică. Tocmai că în această perioadă este foarte important ca ei să aibă o dezvoltare armonioasă și sănătoasă.
Dar, în același timp, ne-am dorit să le creem și un univers și mai ales să le vorbim cu un ton pe limba lor. Așa a părut Fortzoso, tocmai ca să crească o generație cu multă forță, atât fizică și mentală, dar și emoțională. Deci o să creăm un întreg univers în jurul acestui brand.
Aș putea menționa cel puțin trei perspective prin care dorim să se diferențieze Fortzoso. Primul este de menționat că Cris-Tim este singurul brand românesc cu producție locală care poate să ofere acest portofoliu complet și complex, care acoperă toate cele trei surse de proteină: proteină din carne, proteină din lapte și proteină din sursă vegetală.
Și astfel putem să oferim o propoziție foarte bogată și completă a acestei generații și nu numai. Proteina de calitate este benefică tuturor generațiilor, dar ne orientăm către adolescenți tocmai pentru că trec prin această perioadă importantă a vieților în care trebuie să consolideze elemente strict necesare dezvoltării armonioase.
Al doilea aspect foarte important, o să investim susținut în educarea consumatorului, să înțeleagă de ce este important să avem în alimentație introdusă proteina de calitate pentru o dezvoltare armonioasă și nu în ultimul rând, ceea ce ne-am propus este să diferențiem pe etichetă proteina de calitate. După cum știm, pe etichetă, grăsimile sunt diferențiate, zaharurile sunt diferențiate. Singura care nu este diferențiată este proteina de calitate versus alte tipuri de proteină.
Și foarte bine că sunt aminoacizi pe care trebuie să îi luăm din aceste surse pentru că organismul nostru nu poate să le producă. Într-adevăr, acestea sunt mai multe argumente pentru părinți și o să încercăm să diseminăm această informație pentru un public cât mai larg, iar pentru această generație, după cum știm, gamificarea are un rol important, tocmai am încercat să fim și atractivi”, spune ea.