• Amazon, Vinted, Temu și Shein sunt cele mai vizitate site-uri de modă din Franța, cu o medie de 50 de milioane în al doilea trimestru al anului, conform Fevad.
  • Amazon atrage 57,6% din populația franceză, cu o medie de 8,1 milioane de vizitatori pe zi.

În al doilea trimestru al anului, piața de modă din Franța este dominată de câteva platforme online. Amazon, Vinted, Temu și Shein au fost cele mai vizitate site-uri de modă, conform barometrului federației franceze de comerț electronic. Cu 36,8 milioane de vizitatori unici lunari, Amazon atrage 57,6% din populația franceză, cu o medie de 8,1 milioane de vizitatori pe zi.

Amazon e lider de piață

Amazon continuă să fie liderul pe piața de modă din Franța. Cu 12,2 milioane de vizitatori unici în iunie, platforma vine cu diversitate de articole vestimentare. Diversitatea, combinată cu serviciile de livrare rapidă și opțiunile de returnare, face din Amazon o destinație preferată pentru cumpărătorii de modă.

Vinted, cunoscută pentru promovarea modei sustenabile, atrage 8,6 milioane de vizitatori unici. Platforma permite utilizatorilor să cumpere și să vândă articole de îmbrăcăminte second-hand, ceea ce ajută la reducerea risipei și la economisirea banilor. Popularitatea Vinted scoate în evidență o tendință în creștere către moda sustenabilă și conștientizarea ecologică.

Titlurile zilei

CUM SE MIȘCĂ BURSELE?
NETANYAHU ȚINE UN DISCURS ÎN CONGRESUL SUA
FLORIN TALPEȘ APARE LA NYSE ȘI NMS TV
FERRARI BAGĂ CRIPTO ÎN VITEZĂ
LOEWE FURĂ PRADA
ANAF ÎȘI FACE NORMA DE COLECTARE

Temu înregistrează 15,7 milioane de vizitatori unici lunari, cu 2,2 milioane de persoane care se conectează la paginile sale în fiecare zi.

„Cele mai vizitate site-uri pe mobil sunt Vinted și Shein, cu 90% din audiența totală pentru primul și 88% pentru cel din urmă”, menționează Fevad.

Shein ocupă locul zece, după Cdiscount și Carrefour, cu 14,1 milioane de vizitatori lunari. Site-ul chinez cu preț redus este urmat de Aliexpress, cu 14 milioane de vizitatori lunar. În ceea ce privește vizitatorii zilnici, însă, decalajul este mai mare, cu 3,4 milioane pentru Shein și 2 milioane pentru Aliexpress.