• În 2024, stocul de spații logistice în România ajunge la 7,6 mil. mp.
  • În 2024, dezvoltatorii livrează peste 570.000 mp de spații logistice.
  • Livrările de spații logistice cresc cu 27% față de 2023.
  • În 2024, cifra de afaceri a DCS ajunge la 25 mil. euro.
  • În 2024, profitul estimat este de 1 mil. de euro.
  • Pentru 2025, DCS estimează o cifră de afaceri de 30 mil. euro.
  • DCS are firme în China, Hong Kong, Dubai și România.

Într-o industrie unde fiecare minut contează, Alin Burlan, CEO Dream Cargo Services, se ghidează după 10 reguli.

  • Inovează sau rămâi pe loc.
  • Technologia și automatizarea nu mai sunt opționale, sunt esențiale pentru eficiență și scalare.
  • Pune-te mereu în locul clientului, timpul înseamnă bani și încredere.
  • Nu există reguli rigide, doar soluții inteligente.
  • Execută rapid.
  • Viteza de reacție poate însemna diferența dintre un client pierdut și unul fidel pe viață.
  • Fii constant în excelență.
  • Oricât de bun ai fost ieri, azi trebuie să fii mai bun.
  • Simplifică procesele.
  • Clientul nu vrea scuze, ci transparență, acuratețe, simplitate.
  • Just do it.
  • Nu amâna.
  • Acționează.
  • Mișcă businessul.
  • Protejează-ți reputația.
  • Un transport poate aduce profit.
  • Un client mulțumit poate aduce zece.

DCS are firme în China, Hong Kong, Dubai și România. Iar în 2024, cifra de afaceri ajunge la 25 mil. de euro, și are un profit estimat la 1 mil. euro. Pentru 2025 estimează o cifră de afaceri de 30 de mil. euro. Dar cum faci business într-un mediu economic imprevizibil?

Ce spune Alin Burlan, CEO, Dream Cargo Services, pentru Aleph Business?

Cum reușește Dream Cargo Services să-și păstreze ritmul de creștere și să livreze servicii logistice critice într-un mediu economic marcat de volatilitate?

„Da, este o perioadă interesantă pe piață, iar noi ce-am învățat peste cei 13 ani de activitate este că avem nevoie de adaptibilitate și decizii rapide. Ne adaptăm foarte repede pieții. Suntem o companie medie. Avem birouri în China, Hong Kong, Dubai și România. Oferim servicii de time-critical în general pentru industria auto. Lucrăm cu companii multinaționale mari, vă pot enumera: DHL, Schenker, Ceva Logistics. Și investim mereu în automatizare, inteligența artificială în ultima perioadă. Dezvoltăm noi softuri care să ne ajute să putem să oferim servicii de calitate în toate birourile noastre. Avem o rețea de peste 6.000 parteneri globali și deservim toate piețele din lume”, spune el.

Titlurile zilei

Averile miliardarilor cresc accelerat
CE URMEAZĂ PE BVB?
Memecoins exploatează tragedia lui Charlie Kirk
Aurul scade cu 0,5% la 3.671 dolari pe uncie
DRUID AI OBȚINE 32 MIL. DOLARI FINANȚARE

Care sunt principalele investiții realizate recent de companie, în infrastructură, digitalizare sau echipamente, și cum contribuiți la transformarea României într-un hub regional de logistică pentru Europa de Sud-Est?

„Așa cum observăm, în ultima perioadă se pune accent din ce în ce mai mare pe inteligența artificială și pe automatizarea proceselor. Noi investim continuu și în acest moment încercăm să dezvoltăm un operator AI care să poată să ne ajute să răspundem cât se poate de repede cerințelor clienților noștri globali. Investițiile în infrastructură IT sunt mai mari de 100.000 de euro pentru anul acesta. Și ne concentrăm în general pe digitalizarea fluxurilor pentru că în activitatea noastră, cea mai mare parte a activității este repetitivă”, adaugă el.

Din perspectiva unui antreprenor român activ în transporturi internaționale, care sunt cele mai mari provocări legislative, fiscale sau operaționale cu care vă confruntați astăzi? Și ce așteptări aveți de la mediul public pentru a stimula creșterea sectorului logistic? Ce vrea mediul de business de la guvernare?

„Noi vrem stabilitate. Compar stabilitatea financiară, de fapt economică și predictibilitatea fiscală din România cu Hong Kong, China sau Dubai. Nu există în România, noi nu știm la ce să ne așteptăm în momentul de față. Avem nevoie de eliminarea birocratiei, mai multă digitalizare, lipsa predictibilității fiscale ne încurcă foarte mult și infrastructura subdezvoltată. Sunt 36 de ani de la revoluție, nu avem foarte mulți kilometri de autostradă. Ne dorim iarăși un dialog real cu autoritățile, bineînțeles, și un sprijin din ceea ce e mai mare pentru digitalizarea”, conchide el.