- Alin Burcea vinde Paralela45 agenției de turism Raibow Tours Polonia, conform unui comunicat.
- Familia Burcea rămâne acționar și parte din conducerea Paralela45, cu Alin Burcea în funcția de CEO.
- Fuziunea marchează 35 de ani de activitate pentru ambele agenții și duce la lansarea de noi produse.
Paralela45 anunță fuziunea cu Rainbow Tours Polonia, într-un demers ce urmărește consolidarea poziției pe piața turismului din România și extinderea portofoliului de servicii prin capital și expertiză internațională, conform unui comunicat.
Advertisment
Ce spune Alin Burcea, CEO și fondator, Paralela45?
„Adăugăm în portofoliul nostru destinațiile exotice pe care Rainbow Tours este specializată și vom face mai multe tipuri de circuite în Polonia, o țară cu o istorie extraordinar de interesantă, puțin cunoscută din punct de vedere turistic în România.
În același timp, facem incoming din Polonia! Aducem turiști polonezi în România, nu numai pentru sejururi pe litoralul românesc, ci și pentru circuite și relaxare în stațiunile balneo.
Titlurile zilei
Ne ajută faptul că România și Polonia sunt legate prin mai multe curse directe operate de LOT Polish Airlines și Wizz Air, care ajung de la București și Cluj-Napoca la Varșovia ori de la București la Cracovia”, spun el.
Ce spune Maciej Szczechura, CEO Rainbow Tours?
„Investim într-o companie care își demonstrează zilnic, în relația cu turiștii și cu partenerii, experiența acumulată în mai mult de trei decenii de activitate în turism, un partener de încredere în strategia noastră de extindere internațională. Fuziunea va permite ambelor companii să își diversifice serviciile și să ofere clienților experiențe complete de călătorie”, spune el.
Ce spune Ioana Burcea, Head of Business Innovation la Paralela45?
„Cu un site nou – un marketplace de călătorii, o aplicație mobilă la îndemâna tuturor și creșterea flotei de vânzări ne propunem să fim prezenți și prompți în locul în care clienții vor să interacționeze cu consultanții noștri experimentați pentru realizarea călătoriilor lor.
Vom realiza și o repoziționare a brandului Paralela45 pe piața românească, urmărind un nou segment, de 25 de ani +, un public dinamic și inovator, care pune accent pe experiențe”, spune ea.