- Acțiunile Pop Mart scad cu aproape 9% la Hong Kong, pe fondul temerilor că succesul păpușii Labubu se epuizează, pierderile ajung la peste 10% într-o săptămână, scrie FT.
- Raliul bursier face ca Pop Mart să rămână printre cele mai valoroase companii de jucării din lume, cu o capitalizare mai mare decât Hasbro și Mattel la un loc.
- Analiștii avertizează că dependența de Labubu este riscantă și spun că firma trebuie să lanseze noi personaje pentru a-și susține evaluarea.
Acțiunile Pop Mart scad luni cu aproape 9% la începutul ședinței bursiere de la Hong Kong, pe fondul temerilor că succesul păpușii Labubu își pierde din atractivitate, conform FT.
Advertisment
Corecția marchează cel mai mare declin intraday de după aprilie și aduce pierderile la peste 10% față de săptămâna trecută, deși titlurile rămân cu 180% peste nivelul de la începutul anului.
Acțiunile Pop Mart scad puternic pe fondul temerilor cu privire la declinul succesului Labubu
Raliul spectaculos din ultimele luni transformă Pop Mart într-una dintre cele mai valoroase companii de jucării la nivel mondial, cu o capitalizare de piață mai mare decât Hasbro și Mattel la un loc, chiar și după recenta scădere. Succesul global al personajului Labubu, promovat inclusiv de vedete precum David Beckham și Rihanna, alimentează această ascensiune.
Titlurile zilei
Analiștii avertizează însă că dependența de un singur produs devine vulnerabilă și subliniază că Pop Mart trebuie să lanseze constant personaje noi pentru a susține o evaluare bursieră de aproape 29 de ori câștigurile estimate pentru următorul an.