• Life is Hard accesează un proiect european de aproximativ 1 milion de euro ce sprijină studenți, masteranzi și doctoranzi din regiuni defavorizate ale țării.
  • Proiectul face parte din inițiativa Sales Academy.
  • Life is Hard înregistrează o pierdere de 1 milion de lei în primele 9 luni ale anului.

Life is Hard accesează un proiect european în valoare de aproximativ 1 milion de euro. Proiectul are ca scop sprijinirea a 250 de studenți, masteranzi și doctoranzi din regiunile mai puțin dezvoltate ale României, cu vârsta de până la 35 de ani, scrie ZF.

Activitatea începe în ianuarie 2025, iar compania are în plan să lanseze un portal online pentru studenți, unde se pot înregistra.

Ce spune Cătălin Chiș, CEO-ul Life is Hard?

„Prin acest proiect, dorim să pregătim generaţia viitoare de vânzători de tehnologie, contribuind astfel la construirea unui ecosistem complet în jurul tehnologiei – de la producţie şi promovare, până la vânzare. (…) Pregătirea unor tineri în industria de tehnologie, pe competenţe de sales, are impact direct, pe termen mediu şi lung, în creşterea gradului de digitalizare”, spune el.

Titlurile zilei

DONALD TRUMP LANSEAZĂ MEMECOIN-UL $TRUMP
CE URMEAZĂ PENTRU TIKTOK?
A.I. SIMPLIFICĂ LISTAREA COMPANIILOR
URMEAZĂ O COLABORARE GATES-TRUMP?
UNICREDIT ȘI FERRARI SE ALIAZĂ
ROXANA CHIRIȚOIU MERGE LA DAVOS

„Proiectul oferă studenţilor oportunitatea de a aplica cunoştinţele şi abilităţile dobândite în cadrul programului de studii într-un context real, contribuind astfel la dezvoltarea lor profesională şi personală”, adaugă el.

Cum arată evoluția Life is Hard?

Life is Hard intră într-un proces de dezvoltare accelerată în 2020 prin achiziții care le întăresc poziția pe piață. Compania integrează Active Power Solutions și TreeComm, a preluat 40% din Performia Finance, 100% din Innobyte Solutions și 10% din Pointer Systems.

În 2022, Life is Hard deschide LIH Ventures ce se ocupă cu susținerea  investițiilor în startup-uri cu potențial regional.

Life is Hard înregistrează o pierdere de 1 milion de lei în primele 9 luni ale anului 2024, comparativ cu un profit de 5,1 milioane de lei în aceeași perioadă din 2023. Veniturile companiei scad cu 7%, în timp ce cheltuielile cresc cu 15%.