- Cosmin Marinof, CEO, Dertour România: Înainte să apară Vola, intrând în compania Eurolines, am găsit toate resursele necesare pentru un astfel de business, de vânzare de bilete de avion online, înainte să apară.
- Cosmin Marinof, CEO, Dertour România: Ne-a luat valul, aveam alte priorități, alte lucruri, dar undeva în spatele creierului meu exista, zic, băi, acolo e un lucru care nu l-am făcut și trebuia să-l fac, dar totuși nu l-am făcut.
- Vezi „Viața ta e un business” cu Cosmin Marinof, CEO, Dertour România, aici.
Cosmin Marinof, CEO Dertour România, povestește, la Viața ta e un business, că înainte să apară site-urile Vola și Paravion, a desenat o platformă pentru vânzarea biletelor de avion online și a folosit resursele companiei Eurolines. Deși a vrut să o lanseze, nu a făcut-o din cauza altor priorități. Ulterior, și-a dat seama că a ratat o oportunitate importantă.
Advertisment
Ce spune Cosmin Marinof, CEO, Dertour România, la Viața ta e un business?
„Cunoașteți cu toții site-ul Vola. Cunoașteți sau vă amintiți de site-ul Paravion. Înainte să apară aceste site-uri, intrând în Eurolines, în compania Eurolines, am găsit toate resursele necesare, ei le aveau, toate resursele necesare pentru un astfel de business, de vânzare de bilete de avion online, înainte să apară.
L-am desenat, am vrut să-l facem și nu l-am făcut. Și ulterior au apărut Paravion, Vola, și am scos desenele alea și m-am uitat la ele și zic, Doamne, uite, le-am făcut acum trei ani și nu le-am făcut. De ce nu? Ne-a luat valul, aveam alte priorități, alte lucruri, dar undeva în spatele, în creierul meu exista, zic, băi, acolo e un lucru care nu l-am făcut și trebuia să-l fac, dar totuși nu l-am făcut”, spune el.