- Dragoș Dinu a fost aproape de a achiziționa o companie de sales-marketing și distribuție în pharma din Ucraina în 2007, o decizie care părea logică la momentul respectiv.
- Domo a avut oportunitatea de a cumpăra eMAG, dar din cauza acționariatului de atunci, achiziția nu s-a concretizat, iar eMAG a ajuns ulterior la Flanco.
- A existat și o tentativă de fuziune între Domo și Flanco, care ar fi avut sens strategic, dar nu s-a materializat.
Dragoș Dinu, un lider de top în mediul de afaceri din România, a avut ocazia să participe la unele dintre cele mai importante tranzacții din retail și e-commerce.
Advertisment
De-a lungul carierei sale, a fost aproape de achiziții strategice, precum o companie din Ucraina sau eMAG, dar și de o fuziune între Domo și Flanco, oportunități care, din diverse motive, nu s-au concretizat.
Ce spune Dragoș Dinu la Viața ta e un business?
Ce afaceri ai ratat?
„O achiziție în Ucraina. Astăzi sună risky, dar în 2007, când am fost pe punctul de a face achiziția, ar fi făcut tot sensul din lume. Era un sales in marketing și cu puțină distribuție în pharma, în Ucraina, atunci”, spune Dinu.
Titlurile zilei
„Și eMAG. Domo a avut eMAG-ul pe masă, dar a ajuns la Flanco, cum bine știm. Eu n-am zis nu. Dacă acționariatul de la Domo era altul, în mod cert, poate nu reușea managementul de atunci să aducă eMAG-ul unde l-a adus managementul lui Iulian.
După care am avut o discuție cu Iulian, de fapt, de un merger între Domo și Flanco. Pentru că eMAG-ul era cu totul altceva, ca și acum. Flancul era o altă entitate. Și n-am reușit nici acel merger între Domo și Flanco, care făcea sens”, adaugă Dragoș Dinu.