- Eugen Anicescu are peste 22 de ani de experiență în industrie și, din septembrie 2022, este Director General al Aon România.
- El conduce din septembrie 2022 Aon România și are ca obiectiv dezvoltarea și creșterea companiei pe piața locală.
- Anicescu a ales schimbarea pentru a se implica într-un proiect de creștere și pentru a valorifica potențialul Aon, după 15 ani petrecuți într-o singură organizație, spune el la Viața ta e un business.
Eugen Anicescu, cu peste 22 de ani de experiență în asigurări corporative, este din septembrie 2022 Director General al Aon România.
Advertisment
După 15 ani la Coface România și experiență în conducerea Diviziei de Reasigurări a Generali România, a ales schimbarea nu pentru o ofertă financiară, ci din dorința de a se implica într-un nou proiect de creștere și de a valorifica potențialul Aon pe piața locală, spune el în discuție cu Fini, la Viața ta e un business.
Fini: În momentul în care ai schimbat poziția de la Coface la Aon, a fost o ofertă financiară și de poziție de nerefuzat?
„N-aș spune că a fost vorba despre asta. A fost vorba despre 15 ani într-un loc și despre nevoia mea personală de a schimba. Eu cred că dacă faci lucrurile cum trebuie, la un moment dat, devii inutil într-o organizație. Cred că toți ar trebui să învățăm lucrul ăsta.
Titlurile zilei
Adică, ai crescut cu organizația, organizația a crescut, dacă ai făcut ceea ce trebuie, oamenii sunt puternici, organizația poate să meargă mai departe cu sau fără tine. Uneor ori poate chiar e mai bine ca organizația să aibă ceva prospețime”, spune el.
„Și, de asemenea, după 15 ani și eu simțeam nevoia unei schimbări, era timpul să o fac. Mă apropiam de 50 de ani și chiar am avut gândul ăsta: dacă nu acum, atunci când? Iar faptul că discutam despre o companie enormă ca și dimensiune, enormă ca și know-how, dar care în România se poziționa mult sub potențialul ei, mi s-a părut o șansă senzațională, Pentru că păstram multe elemente de familiaritate, pe care le cunoșteam, era în domeniul asigurărilor. Chiar o parte din business-ul Aon este similar cu ceea ce făceam la Coface, aș fi lucrat tot cu clienți B2B, cunoșteam asigurările, știam reasigurări.
Deci erau foarte multe lucruri care erau familiare. Și aveam și șansa ca, dintr-un loc în care totul funcționa perfect, să merg într-un loc în care reintram într-un proiect de creștere. Că, de fapt, pentru asta am făcut schimbarea”, adaugă el.