• Qurater e prima platformă SaaS din România, cu 100% capital românesc, care ajută restaurantele să își crească vânzările pe platformele de livrare.
  • FoodHub Consulting a fost prima iterație a antreprenorilor de a se poziționa în piață HoReCa ca experți în domeniu, unde au îmbinat background-ul operațional și logistic, cu o componentă online, care devenea rapid un canal de vânzare cu impact în business.
  • Qurater este o platformă care înglobează advanced analytics și care să ajute proprietarii brandurilor de food să își crească vânzările pe platformele de livrare, prin optimizări la nivel operațional, de sales și marketing.

Lumea antreprenorială le-a surâs încă din copilărie, însă pașii către ce urma să devină o poveste de succes nu au fost ușori. Andrei Iancu (28) și Odai Shhab (34) s-au cunoscut pe vremea când lucrau într-un lanț de restaurante din București. Odai era responsabil pentru întregul sistem de operațiuni și logistică. Andrei punea bazele departamentului de livrări odată ce aplicațiile de food delivery intrau în piață din România. Antreprenorii au format o echipă timp de 5 ani și ulterior, expertiza și background-ul fiecăruia i-a împins către a duce lucrurile la un alt nivel.

„La vremea aceea, ne-am dat seama că trendul ascendent al adopției aplicațiilor de food delivery venea cu o mare oportunitate atât pentru consumatorii finali, dar mai ales pentru restaurantele și sellerii care înțelegeau că acest canal de vânzare putea să le propulseze business-urile.”, spune Andrei Iancu.

Cu ce au început Andrei Iancu și Odai Shhab?

FoodHub Consulting a fost prima iterație a antreprenorilor de a se poziționa în piață HoReCa ca experți în domeniu. Au îmbinat background-ul operațional și logistic, cu o componentă online, care devenea rapid un canal de vânzare cu impact în business.

Titlurile zilei

POATE A.I. SĂ CREASCĂ PRODUCTIVITATEA COMPANIILOR?
CE-L REȚINE PE ANTREPRENORUL ROMÂN?
NVIDIA RAPORTEAZĂ PESTE AȘTEPTĂRI
BITCOIN E LA ALL TIME HIGH
CHATBOT-UL DĂ LECȚII MEDICILOR
DOJ CERE SEPARAREA CHROME DE GOOGLE

Începuturile au fost dificile, pentru că “eram primii early adopters din această nișă, iar proprietarii de business-uri în HoReCa erau destul de reticenți spre a investi bugete într-un serviciu pe care nu îl înțelegeau. Din acest punct de vedere, pandemia a accelerat creșterea FoodHub Consulting, deoarece pentru cei mai mulți antreprenori vânzarea în online și pe platformele de livrare era singura opțiune pentru a își salva business-urile. Încrederea că pot dezvolta un alt canal de vânzare care presupunea o optimizare operațională, de marketing și de business, părea că începe să se contureze.”, spune Odai Shhab.

Cei doi tineri nu au renunțat și vreme de 5 ani au clădit un business. Au ajuns să lucreze cu cele mai mari lanțuri de restaurante din țară, precum Spartan și Dristor Kebap, dar și brand-uri locale consacrate, precum Nuba Group, Tomcat Hospitality Group (Treevi Pizza). În 2023, FoodHub Consulting s-a alăturat inițiativei HoReCa Insight drept co-organizator al proiectului pilot – Food Service & Hospitality Expo, cel mai mare târg B2B din industria ospitalității din România.

Qurater ajută brandurile de food să își crească vânzările

Ca orice pas firesc, adopția tehnologiei nu a întârziat să apară. Asta odată ce Iancu și Shhab au realizat că multe dintre responsabilitățile interne ale echipei deveneau redundante. Așa a luat naștere Qurater, prima platformă de tip SaaS cu capital 100% românesc, construită pentru antreprenorii HoReCa.

Qurater este o platformă care înglobează advanced analytics și instrumente (precum managementul campaniilor și menu management) care să ajute proprietarii brand-urilor de food să își crească vânzările pe platformele de livrare, prin optimizări la nivel operațional, de sales și marketing.

În prezent, antreprenorii au lansat aplicația și au tranziționat clienții curenți către un model mai accesibil, cu impact imediat asupra business-ului și user-friendly. Produsul este în dezvoltare continuă și integrează o componentă tech în ecosistemul de business al restaurantelor. În viitor, fondatorii targetează și piețe internaționale.