Celebrul festival Coachella a lansat un marketplace NFT, cu trei colecții de token-uri pe care le va pune în vânzare pe 4 februarie.

Coachella Keys Collection reprezintă biletul tău spre distracție nelimitată. Cuprinde 10 NFT-uri, care vor fi puse la bătaie printr-o licitație. Un NFT cumpărat garantează accesul pe viață la festivalul din California.

Pe lângă cele 10, mai există 1.000 de token-uri, fiecare la 180 dolari, pe care oamenii le pot schimba pentru un album de festival. De asemenea, pasionații de festivaluri își pot îndrepta atenția și către colecția de 10.000 de token-uri, fiecare în valoare de 60 de dolari, care reprezintă fotografii audio exclusive de la festival.

Titlurile zilei

CARE-I IMPACTUL ECONOMIC?
COPIII SEPHORA FAC DEZASTRU

NFT-urile au fost create prin intermediul Solana, iar Coachella va dona o parte din vânzări către GiveDirectly, Lideres Campesinas și Find Food Bank, în scop caritabil.

Acesta ar putea fi un motiv în plus să-i ambiționeze pe oameni să cumpere un NFT. Alt motiv ar fi că unii dintre artiștii care vor cânta la Coachella, precum Ice Cube, Snoop Dogg și Post Malone, au intrat deja în trend-ul NFT.