Un J Duesenberg din 1931, va fi scos la licitație de Bonhams în 25 ianuarie

O mașină, J Duesenberg din 1931, va fi scoasă la licitație de Bonhams în 25 ianuarie.

A existat o perioadă în istoria automobilelor americane când mărci precum Duesenberg , Packard și Cadillac erau egale cu cele din Europa.
Dar nicio mașină americană nu era la fel de râvnită ca Duesenberg, apogeul performanței, luxului și exclusivității.

https://media.alephbusiness.ro//2024/01/Ce-NU-conduc-azi-Duesenberg-J.mp4

Majoritatea clienților europeni și-au cumpărat mașinile de la showroom-ul parizian Motor Deluxe, principalul punct de vânzare din străinătate pentru Duesenberg.

Au vândut 14 modele J între octombrie și ianuarie, după Salonul de la Paris din 1931. 

Una dintre mașinile prezentate acolo a fost șasiul cu nr. 2465, un model J cu ampatament lung, care a fost achiziționat de Regina Maria a Iugoslaviei.
Când a ieșit din fabrică avea 265 CP și o viteză maximă de 145 km/h.
Duesenberg J a fost cel mai scump model din SUA la vremea lui, cu un preț de aproape 20.000 $.
Valoarea mașinii este estimată acum la 3 mil. $.

Modelul scos la licitație de Bonhams își păstrează caroseria, motorul și șasiul original.

Despre Dusenberg

În 1913, Duesenberg Motors Company a fost fondată în Saint Paul, Minnesota, de frații Fred și August Duesenberg. 

S-au mutat la Indianapolis în 1920 și au înființat Duesenberg Automobile & Motors Company, producând un Model A de ultimă generație, care avea un motor puternic cu opt cilindri în linie și frâne hidraulice pe toate cele patru roți. 

În ciuda realizărilor lor, cei doi frați s-au străduit să mențină operațiunea în afaceri și a fost achiziționată de Errett Lobban Cord în 1926.

Cord s-a gândit să construiască Modelul J.

Dar Marea Depresiune a pus afacerea pe bucutci.

Producătorul auto a declarat faliment în 1937, cu aproximativ 445 de modele Model J produse.

Exit mobile version