• Hennessey inaugurează o nouă divizie de perfromanță care se numește Hennessy Special Operations (HSO).
  • Prima creație a diviziei HSO este un Dodge Challanger SRT Demon de 1700 de cai putere.
  • Prețul modificărilor aduse de Hennessey pornește de la 200.000 $ și nu include prețul de bază al mașinii care pornește de la 100.000 $.

Hennessey, compania de tuning creată de John Hennessey în 1991, crează o nouă divizie pentru a stoarce și ultimul gram de performanță din mașinile pe care pun ochii. Noua divizie se numește Hennessy Special Operations (HSO), iar primul proiect al ei este un Dodge Challanger STR Demon 1700.

De ce 1700? De la numărul de cai putere care galopează sub capota emblematicului model american.

Are o inimă mai mare

Modelul de bază produce în jur de 1000 de cai putere, dar Hennessey nu e mulțumită așa că cere un transplant pentru inima acestui Dodge.

Titlurile zilei

CARE-I IMPACTUL ECONOMIC?
COPIII SEPHORA FAC DEZASTRU

Vine cu un nou motor V8 făcut la comandă, care face până și un proprietar de Rimac Nevera să-și întoarcă privirea, să-și tragă ochelarii pe nas mai jos și să își reevalueze decizile în materie de mobilitate și performanță.

Compania va documenta procesul în următoarele câteva luni, deoarece va construi primul exemplar de ceea ce numește Demon 1700, care se întâmplă să fie și mașina personală a lui John Hennessey, CEO-ul companiei.

De ce sunt proprietarii Rimac Nevera geloși?

Din cauza raportului, performanță-preț.

Noul Challanger de la Hennessey ajunge să parcurgă 0,4 km (“a quarter mile”) în  7,90 secunde și ajunge la o viteză de 290 km/h.

Rimac Nevera parcurge aceeași dinstanță în 8,25 secunde.

Pachetul de performanță de la HSO costă aproximativ 200.000 $ fără a înclude prețul unui Dodge Challanger SRT 170, care costă și el aproximativ 100.000$.

Prețul pentru Rimac Nevera este de 2,2 mil. $.

Hennessey spune că va produce iniția doar 12 mașini, Dodge SRT 1700, în 2024, iar din 2025 speră să crească producția la 20 de mașini pe an.