Are „ baterie semi-solidă” și autonomie de 1.000 km. IM L6 înregistrează vânzări de peste 6.000 de exemplare în primele 48 de ore

În 48 de ore de la lansarea pe piață, modelul IM L6, unul dintre cele mai avansate automobile din lume, cu propulsie exclusiv electrică, a înregistrat peste 6.000 de comenzi, potrivit producătorului.

L6 doboară recordul vechi de 25 de ani pentru cea mai mare viteză de testare a elanului.

Direcția pe patru roți este inclusă ca parte a configurației.

Ce presupune? Mașina este foarte flexibilă. Oferă modelului L6 o rază de întoarcere de doar 4,99 metri. De asemenea, ajută la reducerea cu 11% a lungimii unui spațiu de parcare necesar pentru a parca lateral.

Mașina are următoarele specificații:

IM L6 Max Lightyear, versiunea de top, este cea echipată cu bateria semi-solidă, produsă de o companie parteneră. Autonomia de 1000 de km este măsurată în sistem CLTC, specific Chinei.

Performanțele lui IM L6 sunt extreme, cu o accelerație de 2,74 secunde de la 0 la 100 km și o viteză maximă de 308 km/h.

Sistemul de control al conducerii autonome folosește trei radare, 12 senzori cu utrasunete, 11 camere HD și două unități de poziționare globală.

Patru motorizări la alegere:

Cu tracțiune spate (294 CP/450 Nm), baterie de 75 kWh și platformă electrică de 400 V. Poate realiza 0-100 km/h în 5.6 secunde. Viteza maximă e limitată la 200 km/h.

Cu tracțiune spate (337 CP/500 Nm), baterie de 83 kWh și platformă electrică de 800 V. Poate realiza 0-100 km/h în 4.6 secunde. Viteza maximă e limitată la 220 km/h.

Cu tracțiune spate (408 CP/500 Nm), baterie de 100 kWh și platformă electrică de aproape 900 V. Poate realiza 0-100 km/h în 4.6 secunde. Viteza maximă e limitată la 222 km/h.

Cu AWD (787 CP/800 Nm), baterie de 100 și platformă electrică de aproape 900 V. Poate realiza 0-100 km/h în 2.74 secunde. Viteza maximă e limitată la 268 km/h.

Prețul de start promoțional este echivalentul a 25.500 de euro, iar versiunea de top costă echivalentul a aproximativ 40.000 de euro.

Exit mobile version