Compania Apple Inc. a convenit să plătească un acord de acțiune colectivă în valoare de 14,8 milioane de dolari utilizatorilor iCloud, după ce a fost acuzată de încălcarea termenilor și condițiilor .

Utilizatorii iCloud care au optat pentru mai mult spațiu de stocare a datelor(decât cei 5GB incluși în serviciul oferit de compania Apple), au făcut plăți lunare de cel puțin 0,99 USD pentru serviciile oferite de compania Apple Inc, servicii care încălcau termenii și condițiile stabilite.

Ulterior, compania a fost acuzată că nu ar fi folosit propriile servere pentru stocarea unor date ale clienților, ceea ce încalcă termenii și condițiile prezentate utilizatorului înainte de încheierea contractului cu compania.

Titlurile zilei

INVESTESC, DECI TRĂIESC
MOTIVAȚIA E PRIMA DIN PORTOFOLIU
CUM EDUC BANUL SĂ CREASCĂ?
PUN DEOPARTE SĂ-MI FAC PARTE
SUNT 95 DE ANI DE LA BLACK TUESDAY
BOEING ÎȘI CREȘTE LICHIDITATEA

Conform Macworld, deși Apple a negat că ar fi produs orice eroare în acest sens, a convenit să soluționeze această problemă, oferind celor eligibili în acest caz, un cec care să deconteze costurile pe care utilizatorii le-au plătit.

Cei care se califică pentru a primii banii sunt cei care au plătit pentru stocarea suplimentară iCloud din 16 septembrie 2015 până în 31 ianuarie 2016. De asemenea, utilizatorii care doresc decontarea trebuie să dovedească că erau, în acea perioadă de timp, în posesia unei adrese poștale din SUA asociată contului lor iCloud. Acordul nu se aplică utilizatorii din afara Statelor Unite.