• DRUID AI anunță o rundă de finanțare Serie C de 31 mil. dolari.
  • Joseph Kim este noul CEO al DRUID AI.
  • Kim: Investiția confirmă succesul DRUID AI și deschide calea globală.

DRUID AI, startup românesc din zona inteligenței artificiale conversaționale, anunță obținerea unei runde de finanțare Serie C de 31 milioane de dolari.

Investiția, condusă de Cipio Partners și susținută de TQ Ventures, Karma Ventures, Smedvig și Hoxton Ventures, marchează o nouă etapă în expansiunea globală a companiei, sub conducerea lui Joseph Kim, fost CEO al Sumo Logic.

În 2024, DRUID AI crește veniturile recurente anuale de 2,7 ori, gestionează peste 1 miliard de conversații prin mii de agenți AI și atrage peste 300 de clienți internaționali, printre care AXA, Carrefour, NHS și Orange Auchan.

Titlurile zilei

Averile miliardarilor cresc accelerat
CE URMEAZĂ PE BVB?
Memecoins exploatează tragedia lui Charlie Kirk
Aurul scade cu 0,5% la 3.671 dolari pe uncie
DRUID AI OBȚINE 32 MIL. DOLARI FINANȚARE

Ce spune Andreea Pleşea, cofondator şi Chief Operating Officer, DRUID AI?

„În primul rând, noi continuăm expansiunea internațională, în special pe piața din SUA. Din acest motiv, începând cu septembrie avem un nou CEO, Joseph Kim, și suntem onorați să îl avem alături de noi pentru a continua visul pe care l-am început împreună cu partenerii mei și cu Liviu Drăgan acum opt ani.

Compania crește foarte mult și se dezvoltă nu doar datorită platformei, ci și datorită soluțiilor de business create pentru diverse companii. O parte din investiție, pe lângă expansiunea internațională, se duce către dezvoltarea de produse, în special pentru soluțiile de asistenți virtuali inteligenți, care optimizează procesele din companii, fie că vorbim despre retail, sănătate sau industria financiară – domeniile noastre în focus. Acești asistenți virtuali reprezintă un diferențiator important al companiei.

Platforma noastră este extrem de flexibilă, scalabilă și, din perspectivă de securitate, validată de clienți foarte mari, inclusiv din zona militară și de apărare. Prin acești asistenți virtuali, care au deja capacități avansate de business, asigurăm o conversie mai bună a proceselor de automatizare și permitem integrarea diverselor sisteme în care se află informații, pentru a răspunde atât nevoilor clienților, cât și ale angajaților companiilor.

Industriile în care activăm sunt, în special, cele cu interacțiune directă cu clienții. Vorbim despre retail și healthcare, unde investim mult și colaborăm cu clinici private din România, Statele Unite și alte țări europene. În sectorul instituțiilor financiare, primii noștri clienți provin din zona bancară – Banca Transilvania este primul nostru client și rămâne unul dintre cei mai importanți.

De asemenea, ne adresăm companiilor cu un număr mare de angajați, pentru că soluțiile Druid nu acoperă doar nevoia de suport pentru clienți sau de generare de noi vânzări prin asistenți virtuali, ci și problemele interne ale angajaților. Soluțiile noastre sunt dedicate în special resurselor umane, achizițiilor, suportului IT și proceselor de vânzare, pentru a automatiza compania din toate direcțiile – o automatizare 360°”, spune ea.