- Louis Vuitton lansează colecția de machiaj La Beauté Louis Vuitton, cu prețuri de la 160 de dolari, scrie Business of Fashion.
- Colecția include ambalaje inspirate de modelele Monogram și Damier, create de Konstantin Grcic.
- Brandul vizează clienții ultra-bogați cu prețuri premium.
Louis Vuitton lansează recent prima sa colecție de machiaj, La Beauté Louis Vuitton, creată în colaborare cu renumita artistă de machiaj Pat McGrath. Colecția include 55 de rujuri și 10 balsamuri de buze, fiecare la prețul de 160 de dolari, și opt palete de farduri, care costă 250 de dolari, conform Business of Fashion.
Advertisment
Lansarea are loc în China pe 20 august, urmată de un pre-lansare digitală pe 25 august, iar produsele devin disponibile online și în anumite magazine Louis Vuitton la nivel global din 29 august.
Louis Vuitton adoptă o strategie de prețuri premium pentru colecția sa de beauty
Colecția reflectă luxul specific brandului și include elemente din modelele Monogram și Damier pe ambalajele create de designerul industrial Konstantin Grcic. Spre deosebire de alte branduri de beauty de lux, Louis Vuitton adoptă o strategie de prețuri mult mai ridicată, diferită de cea a altor mărci de designer, cum ar fi Chanel sau YSL Beauté, care sunt mai accesibile decât produsele lor de marochinărie și modă.
Titlurile zilei
În contextul în care multe branduri de beauty premium se confruntă cu dificultăți în creșterea vânzărilor din cauza sensibilității prețului, Louis Vuitton se concentrează pe clienții ultra-bogați, aceștia sunt dispuși să plătească un preț premium pentru produse de beauty de lux.