• StartPost oferă o soluție rapidă și accesibilă pentru înregistrarea sediului social, cu contracte legale semnabile fizic sau online.
  • Serviciul asigură notificarea prin SMS a corespondenței oficiale și acces la cutii poștale securizate.
  • StartPost sprijină modernizarea administrației și dezvoltarea mediului de afaceri din România.

Compania Națională „Poșta Română”, lider pe piața serviciilor poștale și logistice din România, lansează din 1 august 2025 serviciul StartPost. Această inițiativă se adresează antreprenorilor și face parte din obiectivele asumate prin Programul de guvernare, în cadrul proiectului „Poșta Română – Ghișeu Universal”, potrivit unui comunicat.

Care e publicul-țintă?

StartPost se adresează start-up-urilor, freelancerilor și întreprinderilor aflate la început de drum, care nu dispun de un sediu propriu. Serviciul oferă o soluție rapidă, legală și accesibilă pentru înregistrarea sediului social, prin intermediul infrastructurii extinse a Poștei Române.

Care sunt avantajele oferite de StartPost?

Serviciul propune mai multe facilități, printre care:

Titlurile zilei

Averile miliardarilor cresc accelerat
CE URMEAZĂ PE BVB?
Memecoins exploatează tragedia lui Charlie Kirk
Aurul scade cu 0,5% la 3.671 dolari pe uncie
DRUID AI OBȚINE 32 MIL. DOLARI FINANȚARE
  • obține rapid un contract de închiriere pentru sediu social, valabil la nivel național și la costuri reduse;
  • asigură o adresă oficială recunoscută de Registrul Comerțului;
  • permite semnarea contractelor fie fizic, fie digital, printr-o platformă online dedicată;
  • primește și notifică prin SMS corespondența oficială (de la instituții precum ANAF sau instanțe);
  • oferă acces la cutii poștale securizate în oficii poștale;
  • acordă suport digital pentru antreprenori.

Cum funcționează StartPost?

Serviciul se poate accesa fie online, prin site-ul www.posta-romana.ro, fie fizic, în orice oficiu poștal. Procesul presupune completarea unui formular pentru găzduirea sediului social, alegerea tipului de contract (înființare sau relocare firmă), semnarea documentelor și primirea actelor necesare pentru înregistrarea la Oficiul Național al Registrului Comerțului.