- FoodFix.Tech pregătește o rundă de finanțare de 1-1,5 milioane de euro pentru expansiunea internațională și începe cu Marea Britanie, scrie ZF.
- Aplicația ajunge rapid în top 10 Google Play și oferă o experiență integrată de gătit, inclusiv comandă ingrediente.
- FoodFix generează venituri B2B prin parteneriate cu branduri alimentare pentru rețete video.
FoodFix.Tech, un start-up românesc care dezvoltă o rețea socială dedicată rețetelor video, se pregătește să atragă o finanțare seed între 1 și 1,5 milioane de euro pentru a-și extinde activitatea internațională, potrivit ZF.
Advertisment
Fondurile sunt folosite pentru a pătrunde pe piețele din Europa de Vest și începe cu Marea Britanie, și pentru a implementa tehnologia bazată pe inteligență artificială care elimină barierele lingvistice și culturale în gastronomie.
Ce spune Mihai Găvan, cofondator şi CEO, FoodFix?
„Ne concentrăm pe toată Europa de Vest. Prima ţară pentru procesul de expansiune va fi Marea Britanie, după care Franţa, Spania, Portugalia, Italia, iar apoi vom face un salt către SUA şi Asia. Problema pe care o rezolvăm noi este fragmentarea informaţiei – există tone de reţete pe internet, dar sunt în prea multe surse şi nu au o legătură cu tine ca persoană.
Titlurile zilei
Noi transformăm entertainment-ul din social media într-o utilitate reală. Când clientul scanează produsul la raft, ajunge în aplicaţia noastră şi vede tot ce poate găti cu acel produs“, spune el.