- Biroul de Protecție a Datelor din Hong Kong investighează o breșă care afectează 419.000 de clienți Louis Vuitton, fără a include date de plată, scrie Reuters.
- Louis Vuitton colaborează cu autoritățile și a raportat breșa pe 17 iulie, descoperind accesul neautorizat pe 13 iunie.
- Investigația include posibile întârzieri în notificarea autorităților și se extinde la incidente similare în Coreea de Sud și Marea Britanie.
Biroul de Protecție a Privindelor din Hong Kong anunță luni că investighează o breșă de securitate care afectează aproximativ 419.000 de clienți Louis Vuitton, în contextul unei serii de astfel de incidente din mai multe țări, conform Reuters.
Advertisment
Informațiile divulgate includ nume, detalii de pașaport, adrese, adrese de email, numere de telefon, istoricul cumpărăturilor și preferințele de produse.
Louis Vuitton investighează breșa de date și colaborează cu autoritățile
Totuși, nu sunt afectate informațiile de plată, conform unui comunicat al Louis Vuitton. Compania confirmă că descoperă accesul neautorizat la datele clienților și colaborează cu autoritățile și clienții afectați.
Titlurile zilei
Biroul din Hong Kong investighează și dacă Louis Vuitton întârzie notificarea autorităților. Breșa este identificată pentru prima dată de către sediul central din Franța pe 13 iunie, iar clienții din Hong Kong sunt afectați la 2 iulie, iar raportul către autorități se face pe 17 iulie. Breșe similare au loc și în Coreea de Sud și Marea Britanie la începutul acestei luni.