- Burberry raportează un plus de 4% la vânzări în America, semn al redresării după scăderile din trimestrele anterioare, scrie CNBC.
- Compania se confruntă cu dificultăți în China și Japonia, iar tarifele din SUA reprezintă o amenințare, dar se adaptează prin ajustarea prețurilor și îmbunătățirea lanțurilor de aprovizionare.
- Sub conducerea CEO-ului Joshua Schulman, Burberry implementează un program de economii de 80 milioane de lire până în 2026 și își refocusază marketingul pe produsele iconice britanice.
Burberry raportează o creștere de 4% a vânzărilor în America în primul trimestru fiscal, semn de redresare după scăderi anterioare, conform CNBC.
Advertisment
Creșterea se datorează atât noilor clienți, cât și celor existenți, iar brandul de lux începe să aibă succes în poziționarea sa ca marcă accesibilă pe piața globală. Cu toate acestea, vânzările generale ale companiei scad cu 1% față de anul trecut, iar piețele din China și Japonia continuă să se confrunte cu dificultăți.
Burberry se redresează sub noua conducere a lui Joshua Schulman
În ciuda provocărilor externe, inclusiv tarifele din SUA și stagnarea pieței chineze, Burberry reîmprospătează strategia sub conducerea CEO-ului Joshua Schulman, care implementează o abordare mai realistă a prețurilor și se concentrează pe produsele iconice ale brandului. Compania anunță economii de costuri de 80 de milioane de lire sterline până în 2026, în urma unui plan de restructurare care include reduceri de personal.
Titlurile zilei
Analiștii UBS consideră că momentum-ul brandului se accelerează și că schimbările în strategia de marketing aduc rezultate pozitive în a doua jumătate a anului.