- Ground Zero raportează o creștere de 45% în primul semestru din 2025, datorată adaptării portofoliului și extinderii în retailul specializat, scrie ZF.
- Lansarea berii XperimentAle 27 Sour Cherry aduce un sortiment sour, maturat 50 de zile, cu aromă intensă de vișine, pentru consumatorii care caută produse neconvenționale.
- Taproom-ul din Piața Universității înregistrează o creștere de 50% a vânzărilor și servește drept spațiu de testare pentru noile produse.
Ground Zero, producător de bere artizanală, raportează o creștere de 45% în primul semestru din 2025 față de anul precedent, susținută de adaptarea portofoliului și extinderea în retailul specializat, conform ZF.
Advertisment
În 2024, compania Matache Beraru, care operează Ground Zero, are o cifră de afaceri de aproximativ 3 milioane de lei.
Ground Zero extinde portofoliul cu XperimentAle 27 Sour Cherry și crește vânzările taproom-ului din Piața Universității cu 50%
Pe fondul acestei evoluții, Ground Zero lansează XperimentAle 27 Sour Cherry, o bere sour cu aromă intensă de vișine, maturată 50 de zile, destinată iubitorilor de stiluri neconvenționale. Taproom-ul din Piața Universității, cu peste 20 de beri la draft și o creștere de 50% a vânzărilor în prima jumătate a anului, servește drept loc principal pentru testarea noilor sortimente și atrage atât localnici, cât și turiști pasionați de bere craft.
Titlurile zilei
Cosmin Timbuș, acționar Ground Zero, subliniază rolul taproom-ului în inovație și comunicarea directă cu consumatorii urbani, educați, care caută diversitate și autenticitate. Portofoliul companiei cuprinde diverse stiluri, de la IPA-uri aromate la beri roșii, porter și stout, disponibile în taproom, HoReCa și retail specializat.