• H&M folosește „digital twins”, clone AI care înlocuiesc ședințele foto tradiționale, scrie Petapixel.
  • Directorul creativ spune că AI amplifică creativitatea, dar există temeri privind înlocuirea fotografilor.
  • Mango și Levi’s folosesc AI pentru diversificare, iar realismul imaginilor face dificilă diferențierea de fotografiile reale.

Retailerul suedez H&M introduce „digital twins”, clone generate de AI ale modelelor lor, create pe baza unui număr mare de fotografii reale procesate prin învățare automată, conform Petapixel.

Aceste imagini realiste înlocuiesc ședințele foto tradiționale și generează dezbateri despre viitorul fotografilor și altor creativi.

AI amplifică creativitatea umană, dar ridică controverse în modă

Directorul Creativ al H&M susține că AI amplifică creativitatea umană, fără a o înlocui, opinie pe care unii fotografi o susțin, dar critici o contestă.

Titlurile zilei

Averile miliardarilor cresc accelerat
CE URMEAZĂ PE BVB?
Memecoins exploatează tragedia lui Charlie Kirk
Aurul scade cu 0,5% la 3.671 dolari pe uncie
DRUID AI OBȚINE 32 MIL. DOLARI FINANȚARE

Alte branduri de modă precum Mango și Levi’s folosesc, de asemenea, modele generate de AI pentru a diversifica sau inova campaniile. Realismul impresionant al acestor „digital twins” face dificil pentru privitori să le distingă de fotografiile reale.