- În 2025, FDP extinde capacitatea de producție.
- FDP relochează fabrica și extinde capacitatea pentru piețele de export.
- Compania are afaceri de peste 4 milioane de euro în 2024.
- FDP intră pe piața din Rusia în 2013, cu produse pentru două clădiri.
- Panciu, FDP: Ne-am concentrat pe Bulgaria, Franța și Austria.
- Panciu, FDP: Exporturile cresc anual, cu livrări în construcții și HoReCa.
- Panciu, FDP: Avem capacitate de producție pentru piața internă.
Dan Panciu, CEO al Fabrica de Profile, spune că 2025 a început promițător pentru companie, care a extins capacitatea de producție prin relocarea într-o nouă fabrică. De asemenea, FDP vizează diversificarea gamei de produse.
Advertisment
În 2024, compania înregistrează afaceri de peste 4 milioane de euro, cu un portofoliu extins în piețele de real estate, retail și HoReCa, atât în România, cât și la nivel internațional.
Din 2013, compania a inițiat exporturi în Rusia și a continuat să exploreze piețe din Bulgaria, Franța și Austria, cu proiecte în industria construcțiilor și HoReCa.
Titlurile zilei
Panciu mai spus că pentru un producăor local, important este să participe la târguri, să acumuleze informaţii despre cum sunt văzute produsele, dacă există apetit şi unde, care sunt cele mai bune modalităţi de a duce acolo produsele.
Ce spune Dan Panciu, CEO, Fabrica de Profile?
„Pentru noi, relocarea fabricii din interiorul orașului către exterior a venit la pachet cu extinderea capacității de producție și bineînțeles că asta ne oferă posibilitatea să extindem pe alte canale de vânzare, cum ar fi exportul, dar și do-it-yourself-urile, adică modern trade. În acest moment ne uităm cu mare atenție să extindem colaborările cu partenerii noștri deja existenți din Bulgaria, unde livrăm produse de mai bine de trei ani și, de asemenea, să atragem și alte proiecte punctuale pe piețe, cum ar fi Germania, Luxemburg, dar chiar și Cipru.
Pentru noi, având în vedere că ne-am relocat fabrica, ne propunem să diversificăm toate gamele de produse pe care le avem în acest moment. Asta înseamnă să adăugăm produse inovative pentru segmentul de real estate, pentru diverse funcționalități. Bineînțeles că asta înseamnă continuarea investițiilor, în primul rând în echipă și în tehnologie, dar și în materiale.
Traversăm toată această perioadă cu alături de echipa FDP și ne propunem să venim pe piață până la finalul anului cu noi produse pentru segmentele de real estate, arhitecți, designers, firme de construcții, toate folosind în proiectele lor produsele noastre. Până la final anului ne dorim să deschidem un nou showroom lângă fabrica noastră din Balotești, astfel putem să deservim și piața de nord a Bucureștiului mai aproape de toți clienții noștri”, spune el.