• Carrefour lucrează cu peste 90% furnizori români de marfă proaspătă și susține tranziția acestora spre practici sustenabile, scrie ZF.
  • Compania investește constant în reciclare și reducerea plasticului, fără tăieri de buget ESG.
  • Mario Crețu afirmă că sustenabilitatea e o realitate și cere adaptarea legislației europene la nivel local.

În cadrul ZF ESG Summit 2025, Mario Crețu, Director Corporate Affairs și Mediu, Carrefour, subliniază că sustenabilitatea este o realitate de necontestat pentru companii, nu doar un concept teoretic, conform ZF.

Ce spune Mario Crețu, Director Corporate Affairs și Mediu, Carrefour?

„Până în urmă cu câţiva ani, departamentele de ESG erau văzute ca ceva excentric, dar acum vedem rezultate, iar rolul lor în companii a devenit tot mai mare. Nu mai putem vorbi de un concept, ci de o realitate. Sustenabilitaea e o realitate pe are o trăim toţi. Companiile simt că trebuie să ducă ceva înapoi în societate. Rolul nostru de retailer alimentar este să ducem o alimentaţie sănătoasă, dar şi de a face educaţie. Consumatorii văd ce ambalaje avem, dacă avem iniţiative sustenabile, campanii de reciclare, şi văd că retailerul duce ceva înapoi în societate. Trebuie să extindem asta , nu pentru directive europene, ci pentru că aşa este normal să evaluăm ca societate”, spune el.

Titlurile zilei

Averile miliardarilor cresc accelerat
CE URMEAZĂ PE BVB?
Memecoins exploatează tragedia lui Charlie Kirk
Aurul scade cu 0,5% la 3.671 dolari pe uncie
DRUID AI OBȚINE 32 MIL. DOLARI FINANȚARE