• Salt Bank vine cu funcționalitatea „Spaces”.
  • Spaces sunt pușculițe virtuale atașate contului principal.
  • Clienții Salt setează până la zece „Spaces” virtuale.
  • Contul curent e realimentat automat când scade.
  • Automatic Saver iți realimentează contul.
  • Procesul e 100% digital.
  • Salt Bank are 3% dobândă pe an pentru economii.
  • Salt Bank are peste 500.000 de clienți în primul an.

Cum poți să transformi economisirea într-un proces automat?

Salt Bank vine cu o soluție: „Space-ul” tău, adică pușculița virtuală, care poate fi alimentată automat atunci când îți intră bani în cont, dar care păstrează și fonduri disponibile în contul curent.

Automatic Saver îți dă posibilitatea să-ți setezi transferul automat al banilor într-un spațiu virtual de economisire care oferă dobândă 3% pe an.

Titlurile zilei

Averile miliardarilor cresc accelerat
CE URMEAZĂ PE BVB?
Memecoins exploatează tragedia lui Charlie Kirk
Aurul scade cu 0,5% la 3.671 dolari pe uncie
DRUID AI OBȚINE 32 MIL. DOLARI FINANȚARE

Ce spune Robert Anghel, deputy CEO, Salt Bank?

Cu ce opțiuni vine mai exact Spaces și cum mă poate susține în economisire?

„În realitate, Spaces este cel mai prietenos instrument de economisire din România.

Ce permite Spaces este să-ți stabilești un obiectiv de economisire. Odată ce ți-ai stabilit obiectivul de economisire, îți permite să stabilești cât anume îți permiți să economisești și cu ce frecvență.

Practic, pot să vă dau un exemplu al fiicei mele, de exemplu, care și-a economisit o sumă de câteva sute de lei de care înțele că a avut nevoie pentru a-și face un procedeu cosmetic, în fiecare zi a putut să economisească câte 2 lei. După câteva luni și-a îndeplinit acest obiectiv.

Practic, ce poți să faci cu Spaces este să-ți definești singur obiectivele și apoi de fiecare dată când îți stabilești tu, Spaces îți economisește pentru tine atât cât îți dorești tu”, spune el.

Ce planuri are Salt Bank pentru 2025?

„În piață ne-am definit ca într-un loc în care suntem cumva între băncile tradiționale și fintehc-uri. Iar propoziția noastră de valoare se bazează pe trei piloni.

În primul rând pe produse frumoase. Aplicația noastră e frumoasă, e prietenoasă. Noi vorbim prietenos cu utilizatorii prin campaniile pe care le facem și în care center avem doar oameni-oameni care vorbesc, nu banchereza, ci vorbesc limba oamenilor normal, așa cum au ei nevoie să fie ajutați atunci când chiar au nevoie de suport într-o interacțiune cu un care center.

Al doilea pilon din Velu Proposition este partea de produse simple și la prețuri corecte. Contul nostru pe care l-am lansat în piață în realitate este cel mai bun cont curent din piață. Îți dă un card multi-currency, îți dă cel mai bun FX din piață, îți dă 3% dobândă pe banii pe care îi ții în cont curent. Asta e chiar unic în piață.

Iar al treilea pilon este legat de zona de securitate și protecție unde am lansat o mulțime de feature-uri printre care call monitor sau help mama, funcționalități care ne ajută să ne protejăm împotriva atacurilor de phishing sau vishing care tot apar în ultimul timp din piață”, explică el.

Cum faceți tranziția către inteligența artificială?

„În primul rând am început să adoptăm AI în zona de tehnologie. Acolo unde încercăm să vedem cum putem să eficientizăm modul în care scriem aplicația.

În al doilea rând credem că în interfața cu clientul întotdeauna vrem să avem interacțiune de la om la om. Pe de altă parte, tool-urile pe care le punem la dispoziție agenților din care center sunt augmentate de AI.

De exemplu, vrem să dezvoltăm un tool în care scrie automat sumarul conversației pe măsură ce agentul are conversația cu clientul care are nevoie de ajutor”, spune el.