• În fața Terasei Obor este mereu coadă.
  • Locația apare menționată în New York Times.
  • Prețul unui mic e de 5 lei.
  • În 2024 are o cifră de afaceri de 8,1 mil. lei.
  • În 2024 are o creștere de 25% față de 2023.
  • Reveal Marketing: 24% din români asociază 1 Mai cu grătarul.
  • Reveal Marketing: 69% din români fac grătarul de 1 Mai în familie.

Indiferent de zi sau de oră, în faţa Terasei Obor este coadă. Singura necunoscută în această ecuaţie e lungimea cozii. Sâmbăta, pe la orele prânzului, chiar şi sute de persoane îşi aşteaptă rândul pentru a cumpăra o porţie de mici. Deşi majoritatea sunt români, există şi câţiva turişti străini care vin să încerce micul românesc.

Terasa Obor transformă un preparat simplu într-un business de milioane. Și încheie anul 2024 cu o cifră de afaceri de 8,1 milioane de lei. E în creștere cu 25% față de 2023, semn clar că apetitul pentru experiențele autentice nu scade.

Locația apare menționată chiar şi de publicaţii străine precum New York Times, care pentru o incursiune de 36 de ore în Bucureşti, recomandă o vizită la această terasă, scrie ZF.

Titlurile zilei

Averile miliardarilor cresc accelerat
CE URMEAZĂ PE BVB?
Memecoins exploatează tragedia lui Charlie Kirk
Aurul scade cu 0,5% la 3.671 dolari pe uncie
DRUID AI OBȚINE 32 MIL. DOLARI FINANȚARE

Prețul unui mic rămâne de 5 lei, iar bonul mediu se păstrează în zona zecilor de lei. Dar volumul vânzărilor compensează: indiferent de zi sau oră, la Terasa Obor e coadă.

Ce spune Adrian Rebenciuc, manager, Terasa Obor, pentru Aleph Business?

Ce înseamnă micii pentru român și pentru business?

„La asta ne-am priceput noi, să-l scoatem la o calitate mai bună și să băgăm micul într-o poveste frumoasă și se pare că am reușit. Și ce să facem? Facem și noi să fie bine. Ținând cont că este 1 Mai, știți că sărbătoarea asta românii o sărbătoresc de obicei cu grătarul. Că îl au acasă, că îl au la muncă, că vin la terasă. Lor le place să mânânce mici pe grătar.

La ce vânzări să ne așteptăm? Că la noi, cum ar veni, socoteala din târg nu s-a potrivit cu aia de acasă și marfa de astăzi am cam vândut-o ieri nefăcută. Pentru că majoritatea oamenilor au vrut mici nefăcuți. Pentru că, exact ce ziceam, mulți pleacă și-și fac grătar. Cu rudele, cu prietenii, pe la munte, pe la mare. Și ăsta e. Norocul nostru că sunt mai multe societăți care produc mici buni și cred că s-a satisfăcut într-un fel sau altul și nevoia asta de mici de azi”, spune el.

La ce vânzări vă așteptați azi față de o zi normală?

„Păi, să zic așa, o creștere de vreo 70-80% astăzi. Că am rămas fără marfă, efectiv. Adică, vindem ce avem și după aia închidem. Rămânem cu berea”, adaugă el.