• Penny, parte a grupului Rewe, vizează deschiderea a 1.000 de magazine în România în următorii 10 ani, scrie ZF.
  • Planul prevede investiții de 3 miliarde de euro, direcționate către terenuri, construcții, remodelări, logistică și sortiment.
  • Extinderea include, în premieră, și „ruralul mare”, cu 380 de localități vizate, fiecare echivalentul unui oraș mic.

Penny, parte a grupului german Rewe, care activează în domeniul comerțului și turismului, anunță cel mai ambițios plan de extindere din România. Retailerul de tip discount, prezent pe piața locală de două decenii, are în prezent 417 magazine funcționale și vizează extinderea rețelei la 1.000 de unități în următorii 10 ani, scrie ZF.

Planul de investiții e de 3 miliarde de euro

Pentru a susține această creștere semnificativă, Penny va aloca un buget de 3 miliarde de euro. Investițiile vor acoperi mai multe direcții: achiziția de terenuri, construcția de noi magazine, remodelarea celor existente, dezvoltarea infrastructurii logistice și optimizarea sortimentului de produse. Acesta este cel mai mare plan de investiții anunțat până acum de un retailer pe piața românească.

Care e strategia de extindere: urban și ruralul mare

Expansiunea Penny nu se va limita doar la mediul urban. Pentru prima dată, compania are în vedere și „ruralul mare”, o zonă care cuprinde 380 de localități, fiecare considerată echivalentul unui oraș mic. Această direcție strategică evidențiază potențialul de consum al acestor comunități și intenția retailerului de a acoperi integral harta României cu unități accesibile tuturor categoriilor de populație.

Titlurile zilei

Averile miliardarilor cresc accelerat
CE URMEAZĂ PE BVB?
Memecoins exploatează tragedia lui Charlie Kirk
Aurul scade cu 0,5% la 3.671 dolari pe uncie
DRUID AI OBȚINE 32 MIL. DOLARI FINANȚARE

Care e evoluția companiei?

De la intrarea oficială pe piața din România în urmă cu 20 de ani, Penny cunoaște o dezvoltare constantă, și ajunge aproape de 420 de magazine în 2025. Noul plan reprezintă o accelerare fără precedent a expansiunii, ce reflectă încrederea grupului Rewe în potențialul de creștere al pieței românești.