• Dragoș Dinu a fost aproape de a achiziționa o companie de sales-marketing și distribuție în pharma din Ucraina în 2007, o decizie care părea logică la momentul respectiv.
  • Domo a avut oportunitatea de a cumpăra eMAG, dar din cauza acționariatului de atunci, achiziția nu s-a concretizat, iar eMAG a ajuns ulterior la Flanco.
  • A existat și o tentativă de fuziune între Domo și Flanco, care ar fi avut sens strategic, dar nu s-a materializat.

Dragoș Dinu, un lider de top în mediul de afaceri din România, a avut ocazia să participe la unele dintre cele mai importante tranzacții din retail și e-commerce.

De-a lungul carierei sale, a fost aproape de achiziții strategice, precum o companie din Ucraina sau eMAG, dar și de o fuziune între Domo și Flanco, oportunități care, din diverse motive, nu s-au concretizat.

Ce spune Dragoș Dinu la Viața ta e un business?

Ce afaceri ai ratat?

„O achiziție în Ucraina. Astăzi sună risky, dar în 2007, când am fost pe punctul de a face achiziția, ar fi făcut tot sensul din lume. Era un sales in marketing și cu puțină distribuție în pharma, în Ucraina, atunci”, spune Dinu.

Titlurile zilei

Averile miliardarilor cresc accelerat
CE URMEAZĂ PE BVB?
Memecoins exploatează tragedia lui Charlie Kirk
Aurul scade cu 0,5% la 3.671 dolari pe uncie
DRUID AI OBȚINE 32 MIL. DOLARI FINANȚARE

„Și eMAG. Domo a avut eMAG-ul pe masă, dar a ajuns la Flanco, cum bine știm. Eu n-am zis nu. Dacă acționariatul de la Domo era altul, în mod cert, poate nu reușea managementul de atunci să aducă eMAG-ul unde l-a adus managementul lui Iulian.

După care am avut o discuție cu Iulian, de fapt, de un merger între Domo și Flanco. Pentru că eMAG-ul era cu totul altceva, ca și acum. Flancul era o altă entitate. Și n-am reușit nici acel merger între Domo și Flanco, care făcea sens”, adaugă Dragoș Dinu.