• LOEWE: Prima noastră expoziție majoră de brand, o celebrare a istoriei bogate a casei, a moștenirii spaniole și a angajamentului față de lucrul manual.
  • Brandul expune 179 de ani de istorie și creații recente semnate de Jonathan Anderson.
  • Expoziția include colaborări cu Studio Ghibli și piese purtate de celebrități precum Beyoncé și Taylor Russell.

LOEWE anunță că va aduce prima sa expoziție majoră de brand, „Crafted World”, la Tokyo în primăvara anului 2025, scrie Hypebeast.

Expoziția, ce acoperă 179 de ani de istorie a brandului, le va oferi vizitatorilor din Tokyo o primă privire asupra unor piese originale din arhiva LOEWE și a colecțiilor recente create de Jonathan Anderson. De asemenea, expoziția prezintă povestea brandului, moștenirea sa și rețeaua extinsă de colaboratori.

Expoziția transportă publicul de la peisajele și sunetele Spaniei până în primul rând al podiumului de la Paris și, printr-o serie de camere interactive, în imaginațiile vizionare care au inspirat colecțiile recente LOEWE – inclusiv cele realizate alături de Studio Ghibli și studioul de ceramică Suna Fujita din Kyoto.”, anunță LOEWE.

Titlurile zilei

ROXANA CHIRIȚOIU MERGE LA DAVOS
CE SE ALEGE DE ENERGIE?
BM REDUCE PROGNOZA PENTRU ROMÂNIA
LOEWE ADUCE CRAFTED WORLD LA TOKYO
NOBU BEACH INN AJUNGE ÎN BARBUDA
BNR PERSEVEREAZĂ ÎN PRUDENȚĂ

LOEWE își extinde prezența în Asia-Pacific

Cu imagini de pe podium și perspective din culise, LOEWE prezintă procesele meticuloase și măiestria artizanală din spatele colecțiilor sale. Printre piese se numără un costum trompe l’oeil creat special pentru Beyoncé, purtat în cadrul Renaissance World Tour, și rochia cu corset din lemn purtată de actrița Taylor Russell la Met Gala 2024.

De ani de zile, brandul și-a extins prezența în regiunea Asia-Pacific, unde a deschis noi magazine pe întreg continental, din Coreea de Sud până în Filipine și alte piețe emergente. Pe lângă expansiunea în marile orașe asiatice, brandul de lux și-a consolidat strategia de marketing prin colaborări cu nume japoneze precum Studio Ghibli, desemnarea unor ambasadori chinezi precum Wang Yibo și participarea la festivalul de artă Frieze Seoul.

Expoziția de la Tokyo va fi deschisă publicului gratuit, pe bază de rezervare, între 29 martie și 11 mai.