• Microsoft și Merlin Entertainments semnează un parteneriat pentru a dezvolta parcuri tematice Minecraft în Regatul Unit și Statele Unite.
  • Proiectele includ atracții interactive și experiențe adaptate din popularul joc video, utilizat de peste 140 de milioane de jucători lunar.
  • Parteneriatul este un pas strategic pentru Microsoft în extinderea francizei Minecraft dincolo de industria jocurilor.

Minecraft, unul dintre cele mai populare jocuri video din lume, își extinde aria de activitate în industria parcurilor de distracții. Microsoft, proprietarul francizei, încheie un parteneriat cu Merlin Entertainments, operatorul unor parcuri precum Legoland și Madame Tussauds. Împreună, cele două companii vor dezvolta atracții tematice în Regatul Unit și Statele Unite, bazate pe lumea virtuală creativă din Minecraft.

Este cel mai mare operator de parcuri tematice din Europa și al doilea ca mărime la nivel global după Disney, scrie The Guardian.

Acest acord strategic îmbină expertiza Merlin în dezvoltarea și operarea parcurilor de distracții cu popularitatea globală a Minecraft. Scopul parteneriatului este lansarea de noi atracții interactive, roller-coastere și experiențe imersive inspirate de elementele iconice ale jocului.

Titlurile zilei

POATE A.I. SĂ CREASCĂ PRODUCTIVITATEA COMPANIILOR?
CE-L REȚINE PE ANTREPRENORUL ROMÂN?
NVIDIA RAPORTEAZĂ PESTE AȘTEPTĂRI
BITCOIN E LA ALL TIME HIGH
CHATBOT-UL DĂ LECȚII MEDICILOR
DOJ CERE SEPARAREA CHROME DE GOOGLE

Cum ajunge Minecraft de la joc video la parc de distracții?

Minecraft, deținut de Microsoft din 2014, a fost descărcat de peste 238 de milioane de ori și are 140 de milioane de jucători activi lunar. Jocul permite utilizatorilor să construiască lumi virtuale din blocuri, iar această libertate creativă este ceea ce Merlin Entertainments intenționează să recreeze în parcurile tematice.

Transformarea unui joc video într-o atracție fizică nu este o premieră, dar succesul acestei inițiative depinde de capacitatea celor două companii de a aduce lumea digitală în realitatea tangibilă a parcurilor de distracții.

Inițiativa se înscrie într-o tendință mai amplă de colaborare între industria jocurilor video și sectorul de divertisment fizic, exemplificată și de succesul parcurilor tematice inspirate de francize precum Super Mario și Harry Potter.