• Walmart testează o funcție care permite clienților să folosească aplicația mobilă pentru a accesa produse securizate în vitrinele magazinelor.
  • Testele se realizează în magazine din Statele Unite pentru a reduce timpul de așteptare al clienților și a evita apelul la angajați pentru deblocarea articolelor.
  • 1 din 5 cumpărători intervievați de Business Insider spun că ar cumpăra de la un alt comerciant atunci când văd produse blocate.

Walmart testează o funcție nouă în aplicația mobilă care permite clienților să acceseze produse securizate direct prin intermediul telefonului mobil. Măsura este destinată să simplifice experiența de cumpărături și să ajute la gestionarea mai eficientă a produselor cu risc crescut de furt, cum ar fi electronicele și cosmeticele. În prezent, testele sunt desfășurate într-un număr limitat de magazine din SUA, iar compania ia în considerare extinderea funcționalitățIi dacă rezultatele sunt pozitive.

Cum funcționează noua funcție de deblocare a produselor?

Noua funcție din aplicația Walmart este gândită pentru a reduce timpul de așteptare al clienților atunci când au nevoie de produse depozitate în vitrine securizate. În mod tradițional, clienții trebuie să apeleze la un angajat pentru a deschide vitrina, ceea ce poate duce la timp pierdut și automat și stare de nervozitate.

Cu noua funcție, clienții pot folosi aplicația pentru a solicita deblocarea unei vitrine. După scanarea codului de bare al produsului, aplicația trimite o cerere, iar un sistem automatizat permite accesul la produs în funcție de validarea utilizatorului. Asta simplifică procesul și permite angajaților să se concentreze pe alte sarcini, ceea ce reduce aglomerația în zonele unde sunt amplasate vitrinele.

Titlurile zilei

ATINGE BCE OBIECTIVUL DE 2%?
CÂT COSTĂ MASA DE CRĂCIUN?
ALBANIA INTERZICE TIKTOK
PIB-UL MARII BRITANII STAGNEAZĂ ÎN T3
ROBOR LA 3 LUNI STAGNEAZĂ LA 5,91%
CINE E CRIN ANTONESCU?

Walmart securizează anumite produse în magazine pentru a combate furtul, o situație tot mai frecventă în retail. Unele dintre categoriile cele mai vizate sunt electronicele, cosmeticele și anumite produse de uz casnic care, din cauza prețurilor mai mari sau a dimensiunilor compacte, sunt ușor de sustras.

Încredere este numele jocului atunci când vine vorba de programele de fidelizare și propunerea generală de fidelizare”, spune strategul de retail Carol Spieckerman. „Nimic nu strigă mai tare încredere decât să le dai (n.r. clienților) literalmente cheile.”