• Școala dată în judecată a pedepsit un elev care a folosit A.I. pentru o lucrare.
  • Școala a fost dată în judecată de părinții elevului care a copiat cu A.I.
  • 26% dintre profesorii de școală generală spun că elevii folosesc A.I.

O școala a fost dată în judecată pentru că nu își lasă elevii să copieze cu Inteligența Artificială.
Doi americani din Massachusetts au dat în judecată școala la care merge copilul lor după ce acesta a folosit Inteligența Artificială ca să facă o lucrare.

Părinții susțin că cel mic nu a scris toată lucrarea cu Inteligența Artificială, ci a folosit-o doar pentru cercetare. Elevul a pus la final și o foaie cu sursele citate în lucrare.

Părinții sunt suparăți pentru că fiul lor, cu rezultate foarte bune la școală, a primit o notă proastă din cauza unei reguli interpretabile din regulamentul școlii. 26% dintre profesorii de școală generală spun că elevii folosesc Inteligența Artificială.

Titlurile zilei

CÂT TIMP PIERDE ROMÂNUL ÎN TRAFIC?
META BATE PALMA CU HOLLYWOOD
ISĂRESCU RENUNȚĂ LA POLITICA MONETARĂ
WINDOWS INTEGREAZĂ CHATGPT
VOLUMUL CONSTRUCȚIILOR SCADE CU 3,1% ÎN 2024
ÎNGHITE-N SEC

Noua viziune asupra Inteligenței Artificiale în școli a fost prezentată la conferința „Școala din Viitor”

Cum poți să implementezi A.I. în educație?

La conferința „Școala din Viitor”, speakeri precum Mircea Miclea și Domnica Petrovai au discutat mai multe subiecte esențiale pentru educația modernă, precum: cum îi sprijini pe copii să își gestioneze timpul online și offline?

Dezbaterile au explorat modul în care profesorii pot ajunge mai eficient la mintea noilor generații în era tehnologiei.

Care ar fi concluziile principale în urma discuțiilor despre implementarea Inteligenței Artificiale în Educație?

„Cu siguranță, învățarea și predarea va deveni hibridă, adică vom folosi în continuare metodele de predare tradiționale, însă cu integrarea Inteligenței Artificiale.

E foarte important cumva să o privim ca un instrument util care va ajuta copiii și profesorii să dobândească din ce în ce mai multe abilități necesare prezentului.

Primul lucru este faptul că e important să ținem cont și de abilitățile pe care au nevoie copiii să și le dezvolte în era Inteligenței Artificiale, și anume reziliența emoțională, autonomia, disciplina personală.

Este clar că Inteligența Artificială o să ducă la o folosire a profesiilor care implică rutină de către inteligența artificială, ceea ce înseamnă că copiii și adulții vor avea nevoie să știe să folosească și alte abilități pentru a se putea adapta. 

Și al doilea lucru important este un mesaj optimist, și anume să nu percepem Inteligența Artificială cu frică, și mai degrabă ca un partener, alături de care vom găsi soluții la problemele pe care le avem, de la probleme de sănătate sau creșterea calității vieții de zi cu zi.

Cred că asta este cel mai important și valoros mesaj al conferinței de astăzi”.