Un business de succes știe ce înseamnă „a pierde”. Dar „a pierde” nu înseamnă neapărat și „a renunța”. Antreprenorii din HoReCa luptă de aproape doi ani să ajungă la mal, după ce valurile pandemiei au învolburat industria ospitalității. Colacul de salvare pentru unii a fost schimbarea strategiei de lucru. Alții au ales integrarea în portofoliu a livrărilor la domiciliu sau campaniile de marketing. Cât de bine a mers și pe ce au mizat antreprenorii ca să aibă de câștigat, afli în câteva minute. Până atunci, ia un loc și așteaptă comanda. E pe drum. Cine o face? Ottobotul! Adică livratorul viitorului, creat de compania Ottonomy care și-a prezentat flota de roboți livratori la CES 2022.
Advertisment
Între roboții viitorului și situația actuală din curtea HoReCa stau nenumăratele metaversuri pe care încercăm să le cuprindem cu ochii minții. Într-o lume care devine tot mai puțin palpabilă, vorbim despre soluții aplicabile. Burgerul salvator este raza de speranță ce a alungat, cel puțin parțial, umbra ce domnea asupra unei afaceri din domeniul HoReCa. O idee care poate fi preluată și adaptată, o alternativă la a nu face nimic. Cu toate că poți face bani frumoși și stând degeaba.