• Campania Harris-Walz începe vânzarea brățărilor de prietenie la o oră după ce Taylor Swift le-a oferit sprijinul pe Instagram.
  • Brățările sunt vândute în pachete de câte două, la prețul de 20 de dolari și sunt realizate din fir rezistent la apă și mărgele din lut.
  • Brățările de prietenie au devenit un simbol popular în rândul fanilor Taylor Swift, în special la concertele din cadrul Eras Tour.

Campania Harris-Walz, care include vicepreședintele Kamala Harris și guvernatorul Tim Walz, reacționează prompt după ce Taylor Swift a anunțat că va vota pentru ei în alegerile din 2024. La scurt timp după anunț, campania lansează brățările prieteniei inspirate de artista pop, care au devenit rapid un element de marketing eficient.

Brățările prieteniei, inspirate de versurile piesei „You’re On Your Own, Kid” de Taylor Swift, au devenit o tradiție la concertele sale. Fanii le fac și le schimbă ca un mod de a se conecta unii cu alții. Brățările sunt realizate din fir de culoare albastră și neagră, cu mărgele care formează mesajul „Harris Walz 24”.

Sprijinul lui Taylor Swift a avut un mare impact asupra campaniei și a generat un val de entuziasm și interes din partea tinerilor alegători.

Titlurile zilei

CUM SE MIȘCĂ BURSELE?
NETANYAHU ȚINE UN DISCURS ÎN CONGRESUL SUA
FLORIN TALPEȘ APARE LA NYSE ȘI NMS TV
FERRARI BAGĂ CRIPTO ÎN VITEZĂ
LOEWE FURĂ PRADA
ANAF ÎȘI FACE NORMA DE COLECTARE

Ce reacție are Tim Waltz după anunțul lui Swift?

Întrebat despre susținerea cântăreței, guvernatorul Tim Walz, spune: „Îi sunt incredibil de recunoscător, în primul rând, lui Taylor Swift”. „Spun asta și ca proprietar de pisică”, scrie Business Insider.

Campania a încercat să atragă alegătorii ai generației Z cu produsele sale, cum ar fi o pălărie camo care amintește de produsele din turneul lui Chappell Roan până la colaborarea cu creatorii de modă cunoscuți ai țării, precum Vera Wang și Tory Burch cu colecția „Designers for Democracy”.