- Hamster Kombat strânge peste 300 de milioane de jucători în câteva luni de la lansare, conform creatorilor jocului.
- Jocul permite utilizatorilor să câștige monede HMSTR, prin gestionarea unei burse virtuale de criptomonede.
- Creatorii jocului vor să introducă conceptele Web3 unui public larg și să transforme jocul într-o „clasă meta” pentru noii veniți în lumea criptomonedelor.
Hamster Kombat, o mini-aplicație din Telegram, devine rapid un fenomen global, care adună milioane de jucători în mai puțin de cinci luni de la lansare. Jocul are 100 de milioane de utilizatori activi lunar în 73 de zile, adică adaugă, zilnic, 4 sau 5 milioane de utilizatori noi.
Advertisment
Hamster Kombat permite utilizatorilor să își asume rolul de CEO al unei burse de criptomonede fictive.
Lansat în 26 martie, Hamster Kombat captează atenția nu doar a jucătorilor, ci și a autorităților. Un lider militar iranian acuză jocul că distrage atenția alegătorilor în timpul alegerilor din țară.
Titlurile zilei
Creatorii jocului, care preferă să rămână anonimi, spun că au o experiență de 15 ani în gaming și au început să mineze și să tranzacționeze bitcoin încă de când acesta valora sub 100 de dolari.
Ce este Hamster Kombat?
Mecanica jocului este simplă: jucătorii trebuie să „apese” pe un hamster digital pentru a genera monede în joc, similar cu jocurile de tip clicker. Totuși, Hamster Kombat are și oportunități de câștig real prin airdrop-uri de criptomonede, care vor fi lansate pe blockchain-ul TON.
Sistemul de recompense include bonusuri zilnice și misiuni speciale. Jucătorii pot câștiga monede suplimentare prin completarea unor sarcini, cum ar fi rezolvarea unor misiuni de tip cipher sau participarea la combo-uri zilnice, care oferă bonusuri mari. Jocul încurajează crearea unei comunități active și oferă recompense pentru noii jucători.
Jocul poate fi o sursă de venit?
Hamster Kombat are potențialul de a deveni o sursă alternativă de venit pentru jucători, care pot transforma timpul petrecut în joc în câștiguri reale. Creatorii jocului vor să folosească popularitatea pentru a educa utilizatorii despre conceptele de bază ale Web3. Astfel familiariza sute de milioane de utilizatori cu „beneficiile blockchain”, spune CEO-ul Telegram
„Suntem deja profitabili. Avem mai multe canale de venituri”, susțin fondatorii. „Vindem reclame în jocul nostru. Obținem bani din reclamele noastre de pe YouTube – avem 18 canale în diferite limbi. Avem cel mai mare canal Telegram, iar Telegram împarte veniturile din publicitate cu proprietarii canalelor.”
Canalul Telegram al Hamster Kombat are 53 de milioane de abonați și este cel mai mare din aplicație, iar contul de X adună 12 milioane.