Compania de plăţi online PayU estimează că în ediţia din acest an a Black Friday, care începe pe 12 noiembrie, la nivelul pieţei de e-commerce se vor achiziţiona şi plăti online produse şi servicii în valoare de aproximativ 500 de milioane de lei.
Advertisment
Creşterea volumului plăţilor online va fi de aproximativ 12%, comparativ cu 2020. În ceea ce priveşte numărul tranzacţiilor înregistrate în această zi, compania estimează o creştere de 25% faţă de ediţia precedentă.
“Anul trecut, în momentul de vârf, am înregistrat aproape 5.000 de tranzacţii pe minut şi suntem pregătiţi să întâmpinăm şi anul acesta volumul în creştere al tranzacţiilor online. PayU le recomandă cumpărătorilor ca pentru a beneficia de un proces simplu şi rapid de achiziţie, fără a mai fi nevoiţi să completeze datele de pe card la fiecare nouă tranzacţie, să îşi salveze cardul în sistemul PayU. Totodată, prin salvarea cardului, cumpărătorii pot beneficia de rambursarea rapidă a banilor, în 30 de minute de la confirmarea returului”, a adăugat Elena Gheorghe, Country Mangaer PayU România.
Titlurile zilei
Schimbarea comportamentului de cumpărare a românilor, prin migrarea masivă către online, a fost indiscutabil impulsionată de pandemie, însă menţinerea trendului ascendent al tranzacţiilor online se datorează creşterii încrederii consumatorilor în plăţile online, ca o consecinţă a eforturilor comune ale operatorilor de plăţi şi ale comercianţilor, care au reuşit să reţină cumpărătorii în mediul online prin produse inovatoare şi procese simplificate.
Estimările PayU arată că valoarea coşului de cumpărături plătit în rate va fi cu 60% mai mare faţă de valoarea coşului mediu de cumpărături, în timp ce plata cu un singur click va reprezenta aproximativ 65% din tranzacţiile plătite online pentru prima zi de Black Friday, creşterea fiind de 35% faţă de ediţia precedentă.
“Câteva dintre categoriile foarte puternic reprezentate în portofoliul PayU sunt şi cele pentru care ne aşteptăm să genereze cele mai multe tranzacţii de Black Friday, iar acest lucru ni s-a confirmat încă de anul trecut, când valoarea cea mai mare a achiziţiilor online a provenit din IT&C, home & deco, fashion, parfumuri & beauty, cărţi şi jocuri şi jucării. Ne aşteptăm la o continuare a acestui trend”, a încheiat Elena Gheorghe.
Comercianţii din portofoliul PayU care vor participa la ediţia din acest an a Black Friday includ companiile Altex, Elefant, eMAG, FashionDays, Flanco, F64, iStyle, Jysk, PC Garage, Vivre şi alţii.