• Sheryl Sandberg iese din board-ul Meta, după 12 ani.
  • Sandberg a fost și COO al companiei, timp de 14 ani, până în 2022.
  • Zuckerberg spunea, în trecut, că Sandberg i-a fost „ca o mamă”.

Sheryl Sandberg părăsește compania lui Zuckerberg. Iese din board-ul Meta, după 12 ani. Sandberg a avut și funcția de COO, timp de 14 ani, până în 2022. Nu-l lasă singur pe cel cel care spunea, în trecut, că i-a fost ca o mamă: „În viitor, voi fi consilier al companiei și voi fi mereu alături de echipele Meta, când vor avea nevoie de ajutor”, scrie Sandberg într-o postare pe Facebook.

„Cu inima plină de recunoștință și mintea plină de amintiri, anunț board-ul Meta că nu voi candida pentru încă un madat, în mai.”

Sandberg, care prelua funcția de COO în 2008, i-a adresat câteva cuvinte și lui Zuckerberg.

Titlurile zilei

POATE A.I. SĂ CREASCĂ PRODUCTIVITATEA COMPANIILOR?
CE-L REȚINE PE ANTREPRENORUL ROMÂN?
NVIDIA RAPORTEAZĂ PESTE AȘTEPTĂRI
BITCOIN E LA ALL TIME HIGH
CHATBOT-UL DĂ LECȚII MEDICILOR
DOJ CERE SEPARAREA CHROME DE GOOGLE

„Îi voi fi mereu recunoscătoare lui Mark, pentru că a crezut în mine și pentru parteneriatul și prietenia pe care mi le-a oferit. Este unul dintre acei lideri vizionari care apar odată la o generație.”

Ce reacție are Zuckerberg

Zuckerberg spunea, în trecut, că Sheryl Sandberg i-a fost ca o mamă. Se referă la momentele de început, când era doar un adolescent care încerca să pună pe picioare ceea ce avea să devină una dintre cele mai mari companii de tech.

„Dedicarea și coordonarea ta au fost instrumentele care ne-au dus spre succes și sunt recunoscător pentru angajamentul solid pe care l-ai avut față de mine și față de Meta.”, răspune Zuckerberg în dreptul postării inițiale.

Ce reprezintă Sandberg pentru Meta

Impactul lui Sandberg la Facebook/Meta este mai vast decât ce arată funcțiile pe care le-a deținut în cadrul companiei.

A fost promotorul strategiei de leadership, la începuturi, a supravegheat partea de monetizare și a urmărit performanțele financiare sau expansiunea globală.

A fost cea care a gestionat situațiile de criză din interiorul companiei și a făcut tranziția către noul brand: Meta.

Expertiza operațională pe care o are a făcut din Meta unul dintre cei mai mari advertiseri din zona digitală.