- Studiu: Consumatorii vor adopta rapid instrumente care le vor permite să economisească timp sau bani.
- Cea mai recentă ediţie a EY Future Consumer Index explorează modul în care oamenii din întreaga lume se gândesc la beneficiile personale ale tehnologiei.
- Există oportunităţi semnificative pentru brandurile care înţeleg şi modelează aceste percepţii în schimbare şi care anticipează schimbările transformatoare pe care acestea le-ar putea conduce.
Cea mai recentă ediţie a EY Future Consumer Index explorează modul în care oamenii din întreaga lume se gândesc la beneficiile personale ale tehnologiei. Experienţele lor de utilizare a instrumentelor digitale acasă şi la locul de muncă influenţează ce şi cum consumă.
Advertisment
Există oportunităţi semnificative pentru brandurile care înţeleg şi modelează aceste percepţii în schimbare şi care anticipează schimbările transformatoare pe care acestea le-ar putea conduce.
Ritmul de inovare şi adoptare a tehnologiilor digitale este adesea atât de accelerat în prezent, încât consumatorii pot deveni rapid dependenţi de noile instrumente, fără să observe că acestea s-au integrat complet în rutina lor zilnică. Consumatorii se bazează din ce în ce mai mult pe instrumentele digitale pentru a-şi uşura viaţa, pentru a economisi bani şi timp, pentru a le permite să lucreze de acasă sau pentru a-şi reduce amprenta asupra mediului.
Titlurile zilei
Aceştia folosesc instrumentele digitale pentru a-şi gestiona bugetele, pentru a selecta canalul TV la care se uită şi muzica pe care o descoperă, pentru a găsi branduri alternative, pentru a ţine legătura cu prietenii, pentru a-şi monitoriza sănătatea şi din multe alte motive. De exemplu, 33% dintre consumatori folosesc recunoaşterea facială pe telefonul lor mobil, iar 42% folosesc un dispozitiv inteligent pentru a-şi urmări exerciţiile fizice.
Dependenţa din ce în ce mai mare de instrumentele digitale
Utilizarea de către consumatori a tehnologiilor tradiţionale şi emergente în mai multe aspecte ale vieţii lor a crescut dramatic în ultimul an, conform cercetării globale EY. Dependenţa din ce în ce mai mare de instrumentele digitale, atât la locul de muncă, cât şi acasă, intervine într-un moment în care consumatorii sunt mai îngrijoraţi de o gamă largă de factori economici şi personali. Noua ediţie a Indexului EY pe tema consumatorilor evidenţiază o mutare semnificativă a interesului lor către două preocupări majore: finanţele şi sănătatea.